عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه ستاد خدمات سفرهای نوروزی شهرستان مینودشت


جلسه ستاد خدمات سفرهای نوروزی شهرستان مینودشت

جلسه ستاد خدمات سفرهای نوروزی شهرستان مینودشت
 فرماندار شهرستان با اشاره به ظرفیت ها و قابلیت های موجود برای دستیابی به اولویت‌های خدمات رسانی اظهار داشتند: فعالیت‌هایی که در ایام نوروز از طرف مدیریت شهری و کمیته ای گردشگری اتفاق می افتد می تواند به عنوان شاخص اقدامات کمیته ها در طول سال مورد ارزیابی قرار گیرد و این فعالیت ها در خاطرات مردم به یادگار خواهدماند.
 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مینودشت، قزل سفلی در سلسله نشستهای تسهیلات نوروزی که به منظور استقبال باشکوه گسترده از نوروز ۱۴۰۱درسالن جلسات فرمانداری شهرستان مینودشت تشکیل گردید، افزودند: شرایط خاص به وجود آمده برای ایام عید نوروز می تواند به عنوان نقطه عطفی در نوع خدمات رسانی به همشهریان گرامی نیز قلمداد شود که استفاده از پتانسیل های موجود تجربه خوبی را هم برای شهروندان و هم برای مدیران شهری می تواند به دنبال داشته باشد و مجموعه مدیریت اعضای ستاد تسهیلات نورزی شهرستان باید این احساس خوشایند ایام نوروز را با اقداماتی مطلوب و مناسب به همشهریان هدیه نمایند.
قزل سفلی اظهارنمودند: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، امسال نیز به مثابه هر سال علاوه بر ارائه خدمات عمومی در سطح شهر و روستاهای شهرستان اقداماتی در راستای خدمات رسانی بهینه به شهروندان و روستائیان ارتقاء سطح رضایتمندی آنان می بایست در دستور کار قرار گیرد.
ایشان ابراز داشتند: علی‌رغم شیوع ویروس کرونا کمیته تسهیلات ستاد نورزی خدمات سفر شهرستان بایستی به منظور خدمات رسانی به شهروندان و ارتقاء سیما و منظر شهری، زیبایی و نشاط و شادابی میان شهروندان را در آستانه سال نو سرلوحه کار خود قرار دهند.
فرماندار شهرستان با اشاره به لزوم بزرگداشت آداب و سنن نوروز باستان افزودند؛ مردم در شرایط کنونی نیازمند روحیه مضاعف هستند لذا هیچ فعالیتی مربوط به استقبال از بهار که برای همشهریان متضرر نباشد از جمله فضا آرایی شهری و روستایی و گل کاری ها نبایدتعطیل ویا با وقفه انجام شوند.
قزل سفلی ضمن تاکید بر هماهنگی فی مابین کمیته‌های تخصصی کارگروه ستاد تسهیلات سفر، اظهار داشتند؛ بایستی تلاش شود تا با مدیریت همه‌جانبه و یکپارچه، امکانات و شرایط پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی در شهر و روستاهای سطح شهرستان بخصوص با توجه به اینکه شهرستان مینودشت نقاط گردشگری فراوانی از جمعه سایت بین المملی پاراگلایدر و روستاهای دارای بومگردی های فراوان با مناظر بی نظر هستند به نحو مطلوب مهیا گردد.
قزل سفلی با اذعان به جانمایی مراکز اقامتی و اسکان مسافران نوروزی، سایت بین المللی پاراگلایدر روستای ترسه بخش کوهسارات شهرستان مینودشت ، روستاهای دارای خانه های بومگردی ، سایت گردشگری تنگه چهل چای مینودشت و ..... را با توجه به زیرساخت ها و دارا بودن وسعت زیاد و امکانات کافی، بهترین محل های اسکان برای گردشگران و جذب توریست برشمردند و یادآور گردیدند؛ با تمهیدات اندیشیده شده در نوروز آینده سعی خواهیم کرد، در چند جای سطح شهر امکانت رفاهی و خدماتی فراوانی را برای رفاه حال مسافران عرضه نماییم.
وی درادامه بیان داشت :ورودی شهر ها روستاهای شهرستان باید توسط شهرداری و دهیاری ها پاکسازی و نخاله ها و پسماند ها جمع اوری گردد تا سیمای خوبی در نظر گردشگر باقی بماند.
ایشان اظهار امیدواری کردند؛ تا با رخت بر بستن ویروس منحوس کرونا و تزریق روحیه نشاط و شادابی به هم میهنان، در نوروز آینده، میزبان خوبی برای هم وطنان عزیز از اقسی نقاط کشور باشیم.
درپایان مدیران مناطق، روسای سادارات سطح شهرستان و کارشناسان مربوطه به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود در خصوص نحوه برگزاری موارد مربوط به ایام تعطیلات نوروز پرداخته و مطالبی را به تفکیک ارائه نمودند.
 
جلسه ستاد خدمات سفرهای نوروزی شهرستان مینودشت
 
جلسه ستاد خدمات سفرهای نوروزی شهرستان مینودشت
 
جلسه ستاد خدمات سفرهای نوروزی شهرستان مینودشت
 
جلسه ستاد خدمات سفرهای نوروزی شهرستان مینودشت

ارسال کننده خبر : فرمانداری مینودشت
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مینودشت
  • بازدید : 528
  • کد خبر : 90085