عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سالمندان نیازمند نگاه ویژه می باشند

فرماندار آزادشهر در جلسه شورای ساماندهی سالمندان شهرستان :

سالمندان نیازمند نگاه ویژه می باشند

سالمندان نیازمند نگاه ویژه می باشند

 فرماندار آزادشهر با بیان اینکه سالمندان نیازمند نگاه ویژه دولت و مسئولان است، گفت: فضای رفاهی این قشر مورد توجه قرار گیرد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، حمیدرضا ملک حسینی فرماندار آزادشهر در جلسه شورای ساماندهی سالمندان با بیان اینکه احترام قشر سالمند بر همگان واجب و امری ضروری است، گفت: سالمندان امروز در هر خانه ای برکت و تکیه گاهی برای فرزندان محسوب می شوند.

 ملک حسینی با اشاره به اینکه در آیات و روایات احترام به بزرگ ترها و پدر و مادر بارها اشاره شده است، اذعان کرد: وجود سالمندان در جامعه بسیار ارزشمند بوده و دارای تجربه های ارزشمند هستند که بایستی همه جوان ها از آن بهره بگیرند، هیچ چیزی نمی تواند جایگزین پدر و مادر در خانه باشد.

 نماینده عالی دولت در آزادشهر به ایجاد فضای رفاهی سالمندان در آزادشهر اشاره و تصریح کرد: سالمندان در گذشته فعالیت های اجتماعی گسترده ای داشته اند و اکنون برای رفع نیازهایشان به کمک نیاز دارند.

 وی با تاکید بر اینکه سلامت جسمی و روحی سالمندان مورد توجه قرارگیرد، ادامه داد: ایجاد امکانات رفاهی، تفریحی و سلامت از جمله مواردی است که در کنار اجرای برنامه ها و امکانات عمومی به قشر سالمندان به صورت ویژه بایستی مورد توجه قرار گیرد.

 ملک حسینی در ادامه با توجه به روند رشد جامعه سالمندی در کشور ضمن ابراز نگرانی در این خصوص از دستگاه های ذیربط خواست با برنامه ریزی های لازم و اقدامات مناسب سازی برای سالمندان و همچنین نهادینه کردن و افزایش آگاهی مردم نسبت به سالمندان تلاش کنند.

فرماندار آزادشهر در پایان قشر سالمند را سرمایه جامعه دانست و افزود: آنان مسیری را در عرصه حیات طی کرده اند که ماحصل آن تجربه های موفق و ناموفقی بوده است و امروز تجربه های آنان سرلوحه ما و دیگران خواهد بود.
در پایان سایر اعضا نیز به ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت های خود در این حوزه پرداخته و ضمن مروری بر شرح وظایف و مسئولیت دستگاه های مرتبط در این شورا، بر تشکیل جلسات به صورت مستمر و همکاری و تشریک مساعی میان تیم اجرایی تاکید شد.
 

سالمندان نیازمند نگاه ویژه می باشند

 

سالمندان نیازمند نگاه ویژه می باشند

 

سالمندان نیازمند نگاه ویژه می باشند

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 275
  • کد خبر : 90151