عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پخت نان با کیفیت از مهمترین حقوق شهروندان است

معاون عمرانی فرمانداری آزادشهر در جلسه فرعی کارگروه آرد و نان شهرستان :

پخت نان با کیفیت از مهمترین حقوق شهروندان است

پخت نان با کیفیت از مهمترین حقوق شهروندان است

معاون عمرانی فرمانداری آزادشهر گفت: پخت نان با کیفیت از مهمترین حقوق شهروندان است که همه باید در راستای احترام به این حق تمام تلاش خود را به کار بگیریم.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، جمشید قائم مقام معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری آزادشهر در این جلسه گفت: با بررسی و نظارت مداوم بر نانوایی ها باید مورد توجه قرار گیرید و اگر واحدی از خبازی های عملکرد مناسب داشت باید تشویق شود و اگر غیر از این بود قطعا باید برخورد لازم صورت گیرد.

 قائم مقام تصریح کرد : ساماندهی، تامین و توزیع آرد  وکیفیت بخشی پخت نان باید ازاولویت های مهم کارگروه ساماندهی آرد و نان این شهرستان درجهت رضایتمندی شهروندان باشد.

ایشان ادامه داد : علیرغم تلاشهای بی وقفه و بی قصور کلیه ارگانها،مهم فراهم آوردن رضایت مردم از کیفیت نان و تولید نان سالم با کیفیت و حاوی سبوس بالا می باشد.

در ادامه این نشست اعضای جلسه پیرامون مسائل و مباحث سهمیه های کارخانجات آرد ، نحوه نظارت بر عملکرد نانواییها، کیفیت توزیع آرد سهمیه ای بین نانواییها و تشکیل کارگروه فرعی متشکل از اداره غله ،اتحادیه نانوایان مرکز بهداشت ،اداره صمت جهت بررسی و تست کیفیت آرد توزیعی در شهرستان به بحث و بررسی پرداختند و تصمیماتی اتخاذ شد.

   

پخت نان با کیفیت از مهمترین حقوق شهروندان است


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 291
  • کد خبر : 90186