عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرماندار آزادشهر: مخالف مجوز جدید نانوایی تحت هر عنوانی هستیم

در جلسه کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان:

فرماندار آزادشهر: مخالف مجوز جدید نانوایی تحت هر عنوانی هستیم

فرماندار آزادشهر: مخالف مجوز جدید نانوایی تحت هر عنوانی هستیم

 فرماندار آزادشهر تصریح کرد: مخالف صدور مجوز و پروانه جدید نانوایی تحت هر عنوانی هستیم.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، سید رسول حسینی در جلسه کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان گفت: درباره قیمت نان در جلسات استانی، تک نرخی شدن قیمت نان را تقاضا کردیم.

وی در ادامه افزود: بررسی و نظارت مداوم بر نانوایی ها باید مورد توجه قرار گیرد و اگر واحدی از خبازی های عملکرد مناسب داشت باید تشویق شود و اگر غیر از این بود قطعا باید برخورد لازم صورت گیرد.

 فرماندار آزادشهر تصریح کرد: ساماندهی، تامین و توزیع آرد وکیفیت بخشی پخت نان، باید ازاولویت های مهم کارگروه ساماندهی آرد و نان این شهرستان درجهت رضایتمندی شهروندان باشد و خوشحالیم که نان آزادشهر در بین شهرستان های استان گلستان دارای بهترین کیفیت است.

 سجادی مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان نیز در این جلسه اظهار کرد: خوشبختانه مشکل آرد و گندم جهت تامین پخت نان در سطح استان نداریم.

وی درباره نظارت بهتر بر نانوایی های سطح روستاها افزود: از پتانسیل دهیاران و شوراها برای مدیریت بهتر نانوایی در سطح روستاها استفاده شود.

وی در خصوص تعطیلی غیر قانونی برخی نانوایی ها خاطر نشان کرد: تعطیلی های غیر قانونی نانوایی ها نظارت و حتما در صورت نیاز برخورد قانونی صورت گیرد.

در ادامه این جلسه اعضای حاضر پیرامون مسائل و مباحث سهمیه های کارخانجات آرد، نحوه نظارت بر عملکرد نانواییها، کیفیت توزیع آرد سهمیه ای بین نانواییها و ... به بحث و بررسی پرداختند و تصمیماتی اتخاذ شد.

  

فرماندار آزادشهر: مخالف مجوز جدید نانوایی تحت هر عنوانی هستیم

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 329
  • کد خبر : 77968