عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرماندار گنبدکاووس: تامین آرامش مسافران نوروزی ضروری است

معاون استاندار و فرماندارویژه

فرماندار گنبدکاووس: تامین آرامش مسافران نوروزی ضروری است

فرماندار گنبدکاووس: تامین آرامش مسافران نوروزی ضروری است

فرماندار ویژه گنبدکاووس با تاکید برضرورت رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی پیشگیری و مقابله با کرونا در اماکن تفرجگاهی و برپایی جشن‌های نوروزی گفت: توجه به این نکات سبب می‌شود تا مسافران و گردشگران با آرامش و بدون استرس خاطرات خوشی از سفر به این شهرستان مرزی داشته باشند.
مهدی دهرویه روز پنجشنبه در آیین افتتاح دبیرخانه هماهنگی خدمات سفر گنبدکاووس افزود: پس از ۲ سال شرایط کرونایی کشور و بار روانی و استرسی که مردم از این جهت داشتند، این استرس و نگرانی بواسطه افزایش آمار واکسیناسیون کاهش یافته و شرایط برای سفرهای نوروزی فراهم است.
وی گفت: با این حال متولیان ستاد سفر در گنبدکاووس باید شرایطی را فراهم کنند تا مسافران و گردشگران بدون دغدغه و استرس ابتلا به کرونا، در کمال آرامش از سفر خود به این شهرستان تاریخی لذت ببرند.
دهرویه اضافه کرد: بحمدالله با همکاری و هم افزایی اعضای کمیته‌های ۱۲ گانه ستاد هماهنگی خدمات سفر گنبدکاووس، این شهرستان آمادگی کامل برای استقبال، پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی دارد.
وی تصریح کرد: این همکاری و هم افزایی و نیز نظارت بر بازار و اماکن تفریحی و تاریخی باید تا پایان تعطیلات نوروزی بین دستگاه‌های خدمات رسان عضو ستاد خدمات سفر گنبدکاووس ادامه داشته باشد.
دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر گنبدکاووس نیز در گزارشی گفت: هماهنگی و برنامه ریزی‌های لازم برای استقبال، پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی در این شهرستان توسط کمیته‌ها این ستاد انجام شده است.
مریم آق آتابای افزود: فضاسازی و زیباسازی سطح شهر و روستاها توسط شهرداری‌ها و دهیاران انجام شده و ۸۴ اتاق با ظرفیت ۱۶۴ تخت برای اسکان مسافران نوروزی به گنبدکاووس در سه هتل، ۳ واحد بوم گردی و چهار آموزشگاه پیش بینی شده است.
وی اضافه کرد: جمعیت هلال احمر ۲ پایگاه امداد و نجات و راهنمای مسافران در شهر گنبدکاووس و سه راهی اینچه برون برپا کرده و بازارچه مرزی نیز در تعطیلات نوروز فعال خواهند بود.
آق آتابای، برگزاری جشن نوروزگاه، برپایی نمایشگاه صنایع دستی و ۲ جشنواره فرهنگ و اقتصاد روستا از ۲۸ اسفند تا ۱۳ فروردین در جوار گنبدقابوس و روستاهای سارجه کُر و سه راهی اینچه برون را از دیگر برنامه‌های ستاد خدمات سفر گنبد برشمرد و گفت: جشنواره (کارناوال) نوروزگاهی نیز روز ۲۹ اسفند توسط شهرداری در سطح شهر برگزار خواهد شد. 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 332
  • کد خبر : 90789