عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی مطالبه نظام و دولت است


ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی مطالبه نظام و دولت است

ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی مطالبه نظام و دولت است

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبد کاووس با تاکید بر ضرورت ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران نوروزی از سوی ادارات و نهادها گفت: توجه به این موضوع مطالبه جدی نظام و دولت است.
عبدالقدیر کریمی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر گنبدکاووس اظهار داشت: همه ادارات و نهادهای عضو این ستاد باید درچارچوب ماموریت ها و شرح وظایف، در امر ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی و نیز مردم اهتمام ویژه داشته باشند.
وی با اشاره به تقارن تعطیلات نوروزی با فعالیت ستاد انتخابات فرمانداری، افزود: تقارن این دو موضوع نباید ما را از ارائه خدمات به مسافران و گردشگران غافل کند.
کریمی اضافه کرد: گنبدکاووس جذابیت های تاریخی، گردشگری و تفریحی زیادی دارد که همین جذابیت ها سبب حضور چند صد هزار مسافر و گردشگر داخلی و بعضا خارجی می شود.
وی تصریح کرد: ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران و نیز تامین مایحتاج عمومی مردم بویژه ازسوی برخی ادارات و نهادها از جمله شهرداری و شورای شهر، صنعت، معدن و تجارت و شبکه بهداشت و درمان ضروری است.
فرماندار ویژه گنبدکاووس همچنین از پخش روزانه یک ساعت برنامه زنده تلویزیونی از کنار برج قابوس توسط شبکه استانی گلستان خبر داد و از رسانه های گروهی این شهرستان خواست در پوشش خبری برنامه های ایام عید نوروز تلاش نمایند.
در این جلسه رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گنبدکاووس نیز از تشکیل 11 کمیته مختلف از سوی ستاد اجرایی خدمات سفر این شهرستان برای ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی خبر داد و برلزوم انجام درست وظایف از سوی کمیته ها تاکید کرد.
رضا پورمهدی گفت: در ایام تعطیلات نوروز 96 علاوه بر برگزاری جشن نوروزگاه، سه جشنواره سنتی اقوام در پارک قابوس، ورودی شهر و نیز شهر مرزی اینچه برون این شهرستان برگزار می شود.
وی، نصب بنرهای تبلیغاتی، راه اندازی سه خط بلوتوث برای معرفی شهر و جاذبه های آن به مسافران و گردشگران، پیش بینی مدارس اسکان مسافران و دو سالن ورزشی برای اسکان اضطراری، نظافت و پاکیزگی شهر و روستاها را از دیگر اقدامات مورد نیاز برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران نوروزی برشمرد.

ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی مطالبه نظام و دولت است

 

ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی مطالبه نظام و دولت است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 531
  • کد خبر : 31474