عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرماندار شهرستان مراوه تپه: واکسیناسیون یک امر حیاتی بوده و باید جدی گرفته شود


فرماندار شهرستان مراوه تپه: واکسیناسیون یک امر حیاتی بوده و باید جدی گرفته شود

فرماندار شهرستان مراوه تپه: واکسیناسیون یک امر حیاتی بوده و باید جدی گرفته شود

 لقمان قربانی امروز چهارشنبه ۷اردیبهشت ۱۴۰۱در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان ضمن قدردانی از تلاش‌های پرسنل شبکه بهداشت و درمان این شهرستان افزود، واکسیناسیون بعنوان یک آزمون بوده و هر سه ماه جزو ارزشیابی قرار گرفته خواهد شد.

فرماندار شهرستان مصوبات استانی و شهرستانی در خصوص کنترل و پیشگیری بیماری کرونا را لازم الاجرا دانستندو نسبت به واکسیناسیون مراحل سه گانه کرونا در سطح شهرستان با عزم جدی همگانی و استفاده از تمامی ظرفیت های موجود برای پوشش قرار گرفتن حداکثری گروه های هدف و رسیدن به وضعیت مطلوب پوشش واکسیناسیون شهرستان نیز توضیحات لازم را ارائه نمودند

وی در راستای دستورات این جلسه اشاره نمودند که هر ساله بیماری سالک تعدادی را گرفتار می نمایند و ضمن بیان مشکلات و پیامدهای بهداشتی و سلامتی بیماری سالک، نسبت به انجام اقدامات لازم در خصوص کنترل و کاهش بیماری مذکور نیز تاکید نمودند. همچنین در راستای کنترل و پیشگیری از بیماری هاری و کاهش موارد حیوان گزیدگی در سطح شهرستان جهت ساماندهی سگ ها بویژه سگ های ولگرد اقداماتی نظیر تشکیل کارگروه کنترل جمعیت حیوانات و... لازم دانستند.

قربانی با اشاره به فرارسیدن روز قدس گفت: روز قدس نیز برای کشور ما مهم بوده حتما باید در آن حضوری باشکوه داشته باشیم.

خوجم لی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان با توجه به واکسیناسیون بیماری کرونا در سطح شهرستان علاوه بر اشاره به وضعیت واکسیناسیون به چالش و مشکلات موجود در واکسیناسیون پرداخته خواستار همکاری تمامی گروه های هدف نسبت به واکسیناسیون کامل شدند.

در ادامه این جلسه هرکدام از ادارات نسبت به وظایف خود گزارشاتی را از اقدامات خود در خصوص واکسیناسیون ارائه نمودند.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری مراوه تپه
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .