عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تشکیل قرارگاه فرهنگی و اجتماعی نقش موثری در ارتقاء سطح فرهنگی شهرستان دارد

فرماندار کردکوی در دیدار مدیران دستگاههای فرهنگی شهرستان:

تشکیل قرارگاه فرهنگی و اجتماعی نقش موثری در ارتقاء سطح فرهنگی شهرستان دارد

تشکیل قرارگاه فرهنگی و اجتماعی نقش موثری در ارتقاء سطح فرهنگی شهرستان دارد
فرماندار شهرستان کردکوی در دیدار با مدیران دستگاههای فرهنگی گفت: تشکیل قرارگاه فرهنگی و اجتماعی و کار جهادی نقش موثری در ارتقاء سطح فرهنگ شهرستان خواهد داشت.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری کردکوی محمد باقر مولایی فر صبح امروز در دیدار مدیران دستگاههای فرهنگی شهرستان که در محل اداره ارشاد و در خلال نشست انجمن کتابخانه های عمومی برگزار شد با تاکید بر لزوم کار جهادی و انقلابی در حوزه فرهنگی جامعه، گفت: قرارگاه فرهنگی و اجتماعی با منشا مردمی در سطح شهرستان تشکیل شده است و همچنان که در بخشهای بهداشت و درمان، عمران و آبادانی و... قرارگاههای جهادی تشکیل شده و میز خدمت رسانی در برخی محلات کردکوی ایجاد گردیده، در حوزه فرهنگی و اجتماعی هم باید با همکاری نیروهای مردمی و دستگاههای متولی فرهنگی کارجهادی صورت گیرد.
فرماندار کردکوی استفاده از مناسبتهای فرهنگی و مذهبی موجود را بهترین فرصت جهت بهره برداری در حوزه فرهنگ سازی و جهت دهی به سمت ارتقاء فرهنگی جامعه دانست.
وی از دستگاههای اجرایی حوزه فرهنگ شهرستان خواست با برنامه ریزی و آماده سازی بستر مناسب زمینه مشارکت هر چه بیشتر نیروهای مردمی و داوطلب در امور فرهنگی را محیا نمایند. 

ارسال کننده خبر : فرمانداری کردکوی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 328
  • کد خبر : 92253