عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » روابط‌ عمومی‌ نقش بسزایی در افكار عمومی جامعه برای خدمت‌رسانی به مردم دارد

فرماندار بندرگز :

روابط‌ عمومی‌ نقش بسزایی در افكار عمومی جامعه برای خدمت‌رسانی به مردم دارد

روابط‌ عمومی‌ نقش بسزایی در افكار عمومی جامعه برای خدمت‌رسانی به مردم دارد
فرماندار بندرگز گفت: روابط‌ عمومی‌ نقش بسزایی در انتقال دیدگاه و نظرات و همچنین افكار عمومی جامعه به مدیران دستگاه‌ها برای برنامه‌ریزی مناسب و خدمت‌رسانی به مردم دارد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز، "صابر حسن پور" در نشست با مسوولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان افزود: اطلاع رسانی به موقع به مردم ، انتقال افكار و انتظارات عمومی یكی از وظایف مهم و خطیر روابط عمومی است كه باید با تلاش مستمر در این زمینه بیش از پیش گام برداشت.
وی بیان داشت: امروز روابط عمومی به عنوان یك واحد تخصصی و مشورتی و به عنوان یكی از اركان اصلی در سیاستگذاری و هدایت سازمانها جایگاه ویژه ای دارد.
این مقام مسوول به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی برای جهاد تبیین اشاره و تصریح کرد: تبیین و بیان کردن فتنه‌های دشمنان و تلاش برای خنثی کردن این اقدامات دشمن از مهمترین وظایف همگان به‌شمار می‌رود.
حسن پور با اشاره به شعار سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب ، از مسوولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان خواست تا برای تحقق شعار سال که راه برون‌رفت از مشکلات را هموارتر می کند ، مشارکت بیشتری داشته باشند.
نماینده عالی دولت در شهرستان بندرگز در بخش دیگری از سخنان خود گفت : طرح مردمی سازی و اصلاح یارانه ها باید سال های گذشته اجرا می شد، اما دولت سیزدهم با شجاعت و به منظور تحقق عدالت این طرح مهم اقتصادی را اجرا کرد تا بتواند ضمن توزیع عادلانه یارانه ، برای افزایش قدرت خرید دهک های پایین جامعه نیز اقدام کند.
حسن پور اضافه کرد: عده‌ای اطلاعات کافی از جزییات این مساله ندارند و جزییات، فواید و چشم‌انداز مساله باید به آن‌ها اطلاع‌رسانی شود.
روابط‌ عمومی‌ نقش بسزایی در افكار عمومی جامعه برای خدمت‌رسانی به مردم دارد

ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 148
  • کد خبر : 92723