عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۵۳ پروژه عمرانی و اقتصادی اشتغالزا در هفته دولت امسال

فرماندار علی آباد کتول در قرار گاه خبری شهید همدانی:

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۵۳ پروژه عمرانی و اقتصادی اشتغالزا در هفته دولت امسال

افتتاح و کلنگ‌زنی  ۱۵۳ پروژه عمرانی و اقتصادی اشتغالزا در هفته دولت امسال

ابراهیم احمدی بیان کرد :در هفته دولت امسال ۱۵۳ پروژه عمرانی و اقتصادی اشتغالزا با اعتبار ۹۵۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ، صبح روز سه شنبه فرماندار علی آباد کتول در قرار گاه خبری شهید همدانی در استانداری افزود: باوجود همه مشکلات اعتباری که دولت سیزدهم با آن مواجه بود اما باهمت و تلاش دولتمردان، اعتبارات ما نسبت به سال گذشته بیش از ۱۰ برابر شد و از ۹۰ میلیارد تومان به ۹۵۲ میلیارد تومان افزایش یافت.
وی افزود:در سفر رئیس جمهور ۷۱۱ میلیاردتومان اعتبار برای پروژه‌های عمرانی و همچنین حدود ۱۴ هزار و ۴۰۵ میلیاردتومان تسهیلات ارزی، ریالی و قرض‌الحسنه برای علی‌آبادکتول مصوب شد.
احمدی خاطر نشان کرد :تصویب ۴۳۰ میلیون یورو برای سیکل ترکیبی نیروگاه علی آبادکتول و پیش بینی ۵۰۲ میلیارد تومان برای فاضلاب شهر علی‌آبادکتول از مهم‌ترین پروژه‌ها در سفر رئیس‌جمهور بود.
 وی تصریح کرد:با بهره‌برداری از این پروژه‌ها ۴۳ هزار و ۸۲۷ خانوار از خدمات آن برخوردار می‌شوند.
 مقام عالی دولت در شهرستان تاکید کرد :افتتاح کارخانه بافندگی و ریسندگی ماهوت شمال با ۱۰۰ نفر اشتغال و اورژانس بیمارستان بقیه‌الله و کلنگ‌زنی پلی کلینیک این شهرستان از مهم‌ترین پروژه‌های هفته دولت است.

ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .