عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرماندار رامیان در قرارگاه خبری شهید همدانی حضور یافت


فرماندار رامیان در قرارگاه خبری شهید همدانی حضور یافت

فرماندار رامیان در قرارگاه خبری شهید همدانی حضور یافت

استیری فرماندار رامیان با حضور در قرارگاه خبری شهید همدانی در مرکز استان به ارائه گزارشی از عملکرد یکساله دولت پرداخت.

 

در هفته دولت امسال ۴۱۵ پروژه عمرانی و طرح اقتصادی و اشتغالزا با ۱۸۲ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

از این تعداد، ۷۹ پروژه عمرانی و زیربنایی با ۱۲۳ میلیارد تومان و ۳۳۶ طرح در حوزه اقتصادی و اشتغالزا با ۷۱ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی ۴۱۱ نفر است.

هفته دولت سال گذشته ۱۵۰ پروژه با ۸۴ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۱۱۳ نفر افتتاح و کلنگ زنی شده بود اما امسال در تعداد پروژه‌ها ۲۷۶ درصد، در میزان اعتبارات ۲۱۷ درصد و در تعداد اشتغال شاهد رشد ۳۶۴ درصدی هستیم.

محور رامیان به سه راهی شاهرود در اولویت کاری ماست و در سفر دولت ۱۰ میلیارد تومان برای پروژه مصوب شد. ۳ کیلومتر اول این مسیر بهسازی آسفالت و ایمن سازی شده که در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

ساختمان ستاد انتظامی با ۳ میلیارد تومان، مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی با ۸.۵ میلیارد تومان اعتبار و همچنین آببندان لاله‌باغ با ۲.۵ میلیارد تومان در این هفته به بهره برداری می‌رسد.

مخزن ۲ هزارمترمکعبی شهر خان‌ببین با ۹ میلیارد تومان اعتبار، مقاوم سازی و بهسازی بافت روستای پاقلعه رامیان با ۳ میلیارد تومان اعتبار و احداث مخزن ۱۰۰۰ مترمکعبی شهرک صنعتی رامیان در هفته دولت کلنگ زنی خواهد شد.

در سفر دولت به استان در سفر اسفندماه گذشته ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای ۲۵ پروژه عمرانی و ۵۱۲ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه و بانکی برای شهرستان رامیان پیش بینی شد.

در طرح نهضت ملی مسکن ۳ هکتار زمین در شهر خان‌ببین، ۲.۹ هکتار در رامیان و در شهر تاتار نیز زمین برای ۳۲۱ متقاضی تامین شده اما در شهر دلند هنوز زمین تهیه نشده است. در ۱۹ روستای این شهرستان ۵۸ هکتار زمین منابع ملی تحویل شد و در ۱۱ روستا کارسازی انجام شده است و در بقیه روستاها اراضی موردنیاز را از طریق الحاق به بافت و توافق با مالکین تهیه خواهیم کرد.

فرماندار رامیان در قرارگاه خبری شهید همدانی حضور یافت

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 339
  • کد خبر : 94809