عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری هرگونه مراسم منوط بر اخذ مجوز از سوی فرمانداری است

فرماندار مرکز استان:

برگزاری هرگونه مراسم منوط بر اخذ مجوز از سوی فرمانداری است

برگزاری هرگونه مراسم منوط بر اخذ مجوز از سوی فرمانداری است

 "یحیی خاکی" برگزاری هرگونه مراسم سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و هنری در مرکز استان را منوط به اخذ مجوز از سوی فرمانداری دانست و گفت: در غیر اینصورت، عواقب برپایی مراسمات بدون مجوز بعهده مدیر یا مسئول برگزاری آن مراسم خواهد بود .

فرماندار مرکز استان در دومین جلسه شورای اداری شهرستان گرگان باتبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و نیمه شعبان ولادت باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) و هفته گرامیداشت سربازان گمنام امام زمان و تسلیت به مناسبت سالگرد رحلت بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)و قیام 15خردادبیان داشت: مردم ایران اسلامی در این روزها برای گرامیداشت مجاهدت ها و فداکاریهای امام عزیز در غم و اندوه به سر بردند .

وی افزود: امام(ره)وجودتش ،انقلابش ،قیامش و افکارش موجب احیای اسلامی در جامه امروزی شد و همه فعالیتهای ما نشأت گرفته از رویکرد و افکار آن حضرت است و پاسداشت اندیشه های امام (ره) پیروی از منویات خلف ایشان حضرت آیت ا... العظمی خامنه ای(مدظله العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران است .

فرماندار ارزیابی و اقدامامت شهرستان را در ستاد ارتحال سالگرد امام(ره)را خوب ارزیابی کرد و از همه کسانیکه همکاری لازم را داشتند تشکر بعمل آورند .

نماینده عالی دولت با توجه به در پیش داشتن انتخابات در سال جاری بیان داشت: در هفته آینده اعضای ستاد انتخابات شهرستان معرفی می شوند و با آمادگی کامل کار انتخابات را پیگیری می نمایند .

وی همچنین در جمع مدیران شهرستان بیان داشت: مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان گرگان نباید هیچ گونه فعالیتی له یا علیه کاندیدایی داشته باشند و نیز نوع فعالیت مدیران در انتخابات نیز بر اساس و چارچوب قانون است .

فرماندارشهرستان گرگان به نقش ایثارگران در سالهای جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: ایثارگران افرادی هستند که در آن روزها از جان و مال خود مایه گذاشتند و عده ای به شهادت رسیدند و عده ای امروز در بین ما زندگی می کنند و نیاز است توجه ویژه ای به آنها شود ونحوه خدمات‎رسانی به ایثارگران و رزمندگان در دستگاه‎های اجرایی دارای اهمیت می باشد .

وی با توجه به گرمای هوا از مدیران خواستنددر مصرف آب و برق صرفه جویی داشته باشند وصرفه جویی را سرلوحه کار خود قرار دهند .

دکتر خاکی به آتش سوزی روزهای اخیر در منطقه زیارت گرگان اشاره کرد و اظهار داشت: دستگاه های متولی از جمله مدیریت بحران شهرستان،بخشداری مرکزی گرگان ،منابع طبیعی ،محیط زیست ،بسیج و ... در حال خاموش کردن و مهار آتش در منطقه سخت و صعب العبور روستایی زیارت می باشند که تاکنون توانستند آتش را تا حدود زیادی مهار کنند و امیدواریم به طور کامل آتش سوزی مهار گردد.

برگزاری هرگونه مراسم منوط بر اخذ مجوز از سوی فرمانداری است

 

برگزاری هرگونه مراسم منوط بر اخذ مجوز از سوی فرمانداری است

 

برگزاری هرگونه مراسم منوط بر اخذ مجوز از سوی فرمانداری است

 

برگزاری هرگونه مراسم منوط بر اخذ مجوز از سوی فرمانداری است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 741
  • کد خبر : 9487