عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ادامه نشست خبری مدیران شهرستان به مناسبت هفته دولت ۱۴۰۱ در قرارگاه خبری شهید همدانی گمیشان


ادامه نشست خبری مدیران شهرستان به مناسبت هفته دولت ۱۴۰۱ در قرارگاه خبری شهید همدانی گمیشان

ادامه نشست خبری مدیران شهرستان به مناسبت هفته دولت ۱۴۰۱ در قرارگاه خبری شهید همدانی گمیشان

به مناسبت هفته دولت با برنامه ریزی انجام شده توسط فرمانداری شهرستان گمیشان، مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان با حضور در قرارگاه خبری شهید همدانی در محل سالن اجتماعات فرمانداری گمیشان به پرسشهای خبرنگاران مستقر در این قرارگاه پاسخ‌دادند.
همچنین گزارش مختصری از عملکرد دستگاه مربوطه خویش در یک سال گذشته را ارائه کردند.

 

 امروز نوریانی مدیر اداره گاز شهرستان، کیا مدیر شیلات شهرستان، چوگان مدیر مخابرات، محمودی بنیاد مسکن شهرستان در این قرارگاه خبری حاضر شدند و به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ گفتند.
هم چنین سقلی فرماندار گمیشان نیز به منظور بازدید از نحوه برگزاری نشست خبری از محل برگزاری نشست بازدید نمودند.
نوریانی  در خصوص پروژه های انجام گرفته حوزه گاز رسانی گفت: در بخش توسعه پروژه های متعددی از جمله گاز رسانی به پایگاه اورژانس کله پست ، شهرک صنعتی گمیش تپه و دیگر صنایع  انجام گرفته است وی در پاسخ به سوالی در خصوص امکان قطعی گاز در زمستان افزود: بحمدالله با تمهیداتی که دولت مردمی سیزدهم اتخاذ نموده است امیدواریم قطعی گاز نداشته باشیم.
کیا نیز از پروژه های متعددی که در زمینه شیلات انجام گرفته و اعتبارات ویژه ای که از سفر پر خیر برکت مقام عادی ریاست جمهوری به استان در این حوزه داشته ایم کارهای بزرگی شروع شده که در همین هفته دولت کانال دسترسی به دریا جهت پرورش ماهی درقفس با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان افتتاح گردید.
محمودی از تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان خبر داد وافزود شهرستان گمیشان در این زمینه پیشرو می باشد و با پیگیری های فرماندار محترم ویلایی سازی فقط در شهرستان گمیشان مصوب شورای مسکن استان شد. در حوزه مسکن روستایی  بیش از پنجاه واحد با اعطای تسهیلاتی بالغ بر چهار میلیارد تومان به بهره برداری رسید. 
مدیر مخابرات شهرستان نیز شرحی از اقدامات مخابرات شهرستان از جمله افزایش ظرفیت تلفن ثابت شهرستان و ارتقا شبکه دیتا از ۳g به ۴g در بخش گلدشت خبر داد.

ادامه نشست خبری مدیران شهرستان به مناسبت هفته دولت ۱۴۰۱ در قرارگاه خبری شهید همدانی گمیشان


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 378
  • کد خبر : 95265