عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرماندار شهرستان مراوه تپه: در آستانه بازگشایی مدارس دانش آموزان نیازمند را دریابیم


فرماندار شهرستان مراوه تپه: در آستانه بازگشایی مدارس دانش آموزان نیازمند را دریابیم

فرماندار شهرستان مراوه تپه: در آستانه بازگشایی مدارس دانش آموزان نیازمند را دریابیم

 لقمان قربانی در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان افزود، در موقعیت فعلی تهیه لوام التحریر حتی از نوع معمولی آن برای دانش اموزان بی بضاعت مقدور نبوده و ما وظیفه داریم در تهیه آن کمک کنیم.

وی افزود، فرهنگیان عزیز که همیشه برای ریشه کنی جهل و تاریکی تلاش نموده و مشکلات دانش آموزان و خانواده آنها برایشان بیشتر از دیگران ملموس تر میباشد در کمک رسانی به دانش آموزان بی بضاعت پیشگام باشند.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان مراوه تپه گفت: در نظام جمهوری اسلامی که اکثر هموطنان از خیرین جامعه میباشند ، زیبنده نیست که دانش آموزان ما بخاطر هزینه درسی ترک تحصیل نمایند.

وی ضمن قدردانی از مدیریت آموزش و پرورش همچنین مربیان طرحهای تابستانی افزود، در طرحهای تابستانی کارهای خوبی انجام گرفت که قابل تحسین بوده و جای تشکر دارد.

قربانی با اشاره به ضرورت انجام واکسیناسیون در مدارس گفت: سلامتی یک معلم و یا دانش آموز ضامن سلامتی دیگران بوده و بنابراین حتما واکسیناسیون این دوره در مدارس انجام گیرد..

فرماندار شهرستان مراوه تپه افزود، برای اجرای قانون جهت احداث مدارس حتما تائیدیه عرصه های احداث مدارس دریافت گردد.

وی همچنین در پایان گفت: مدارس روستاهای قزل اطاق و کورک بازگشایی خواهد شد.

در ادامه این جلسه مدیر آموزش و پرورش شهرستان مراوه تپه ضمن ارائه گزارش از روند کارهای انجام گرفته در طرحهای تابستانی، نیازهای مدارس، زمان برگزاری کلاسها در رشته های مختلف را اعلام نمود.

محمد رضا حاجیلی دوجی همچنین گفت: تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس در سطح تمامی شهرستان انجام گرفته است.

در ادامه این جلسه سرهنگ جوان فرمانده بسیج سپاه شهرستان مراوه تپه آمادگی این نهاد را برای احداث سرویسهای چند مدرسه اعلام نمود.

یاشار سیوکی بخشدار بخش گلیداغ نیز گزارشی از وضعیت فضاهای آموزشی بخش خود را در این جلسه ارائه نمود.

همچنین در این جلسه اسدالله اسکندری از آمادگی نهاد کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مراوه تپه آمادگی کمیته امداد شهرستان را برای برگزاری آئین شور عاطفه برای جمع آوری لوازم التحریر و دیگر کمکهای مردمی برای دانش آموزان اعلام نمود.

دکتر خوجملی مدیر شبکه بهداشت این شهرستان نیز در ادامه این جلسه با توجه به ضرورت رعایت پروتکلهای بهداشتی در مدارس گزارشی از روند واکسیناسیون انجام گرفته و نیاز به انجام باقیمانده در مدارس را ارائه نمود.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری مراوه تپه
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .