عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور فرماندار گمیشان در همایش مدیران مدارس آموزش و پرورش


حضور فرماندار گمیشان در همایش مدیران مدارس آموزش و پرورش

حضور فرماندار گمیشان در همایش مدیران مدارس آموزش و پرورش

سقلی فرماندار گمیشان در همایش مدیران مدارس آموزش و پرورش شهرستان گمیشان با همراهی کابلی معاون پرورشی آموزش و پرورش استان، ایری رئیس آموزش و پرورش شهرستان حضور یافت.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری گمیشان، در این همایش سقلی طی سخنانی بیان کرد: جایگاه و منزلت معلم در تعالیم دینی و فرهنگ ایرانی اسلامی از جایگاه رفیعی برخوردار می باشد، در این راستا دولت سیزدهم در اقدامی ارزشمند قانون رتبه بندی معلمان را پس از چندین سال معطلی اجرایی نموده است.
وی همچنین افزود: پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری بر ضرورت تحول بنیادین در آموزش و پرورش و در دستور کار قرار دادن دولت مردمی سیزدهم اجرای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش لازم و ضروری دانست و بر همکاری همه جانبه فرمانداری گمیشان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری تاکید کرد 
نماینده عالی دولت در شهرستان ، کمک به آموزش و پرورش را با توجه به نقش اثر گذار و مهم آن از وظایف همه دستگاه‌ها دانست 
سقلی در ادامه افزود: با توجه به پیشرو بودن ماه مهر و بازگشایی مدارس برنامه ریزی و آمادگی لازم جهت حضور کامل دانش آموزان در مدارس پیش بینی گردد.
فرماندار گمیشان در پايان ضمن تشکر از مجاهدت های نیروهای آموزش و پرورش که در دوران کرونا در حوزه تعلیم و تربیت داشتند از معلمین و مدیرانی که نقش موثری در کسب رتبه اول شهرستان گمیشان در میانگین نمرات امتحانات نهایی سال تحصیلی ۱۴۰۰_۱۴۰۱ در استان داشته اند تقدیر و تشکر نمودند.

 

حضور فرماندار گمیشان در همایش مدیران مدارس آموزش و پرورش

 

حضور فرماندار گمیشان در همایش مدیران مدارس آموزش و پرورش

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 279
  • کد خبر : 95546