عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جانمایی یادمان شهدای گمنام در شهرستان گمیشان


جانمایی یادمان شهدای گمنام در شهرستان گمیشان

جانمایی یادمان شهدای گمنام در شهرستان گمیشان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گمیشان، جلسه هماهنگی جانمایی یادمان شهدای گمنام در شهرستان گمیشان با حضور فرماندار، بخشدار مرکزی، رضایی نماینده بنیاد حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس در فرمانداری گمیشان برگزار گردید.

 فرماندار گمیشان با بیان اینکه هیچ جهادی بالاتر از جهاد در راه خدا نیست گفت: دفاع از سرزمین وناموس در تمامی ادیان وملل مورد احترام است ویکی از برجسته های نظام یادمان ونام شهداء می باشد وآنچه که به کشور ما عزت داد شهداء ،بسیجیان ورزمندگان بودند که با اطاعت از فرمان رهبری از دین وسرزمینشان دفاع کردند.

 وي گفت: شهداي عزيز انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بر گردن همه ما حق بزرگی دارند و عزت، اقتدار و سربلندي نظام مقدس اسلامي در منطقه و جهان، مرهون ايثار و فداکاري هاي آنان است و لذا بايد ياد و خاطره شهدا و ارزش هاي دفاع مقدس را در جاي جاي کشور و محافل مختلف گرامي بداريم.

 فرماندار گمیشان جانمايي و احداث يادمان شهدا در شهرستان گمیشان را اقدامي بسيار ارزنده و شايسته عنوان و تصريح کرد: زنده نگه داشتن ياد و نام شهدا و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت، يکي از راه هاي جلوگيري از تهاجمات گسترده دشمنان و بدخواهان اسلام و انقلاب است.

 درادامه رضایی نماینده بنیاد حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس ورئیس کمیته جستجوی مفقودی ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت :نقطه ای که برای یادمان شهدای گمنام در شهرستان گمیشان انتخاب می شود نقطه پرش برای ترویج ایثار ومقاومت وشهادت در شهرستان باشد.

 وی افزود:این یادمان نگاه تشریفاتی ونمادین نداشته باشد بلکه نگاهی داشته باشد که شهدای ما زنده هستند ودر این سرزمین که پرچم وحدت را به اهتزاز درآوردند وظیفه ما است که برای نسل آینده این ارج ومنزلت را ترویج کنیم.

 در پایان جلسه از چند مکان برای یادمان وتدفین شهدای گمنام از جمله: پارک بوستان، پارک صطلق شهید فهمیده ،مزار شهدای کوره سو وصفا ایشان بازدید کردند.

 

جانمایی یادمان شهدای گمنام در شهرستان گمیشان

 

جانمایی یادمان شهدای گمنام در شهرستان گمیشان

 

جانمایی یادمان شهدای گمنام در شهرستان گمیشان

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 894
  • کد خبر : 9566