عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » از اختلاف و آشوب پل پیروزی ایجاد نمی‌شود/ «ولایت» و «وحدت» دو نقطه قوت انقلاب اسلامی است

فرماندار گرگان:

از اختلاف و آشوب پل پیروزی ایجاد نمی‌شود/ «ولایت» و «وحدت» دو نقطه قوت انقلاب اسلامی است

از اختلاف و آشوب پل پیروزی ایجاد نمی‌شود/ «ولایت» و «وحدت» دو نقطه قوت انقلاب اسلامی است
فرماندار گرگان با اشاره به بصیرت مثال‌زدنی مردم در حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی گفت: از اختلاف و آشوب پل پیروزی ایجاد نمی‌شود.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری گرگان؛ عیسی پایین محلی در تجمع مردمی امت رسول‌الله (ص) مردم گرگان اظهار کرد: امروز با حضور در صحنه وحدت خود را نشان دادیم، ولایت و وحدت امت اسلامی مهمترین نقطه قوت این انقلاب است و ما به این وحدت می بالیم.
فرماندار گرگان با قدردانی از مدافعان امنیت ادامه داد: در اغتشاشات اخیر حتی یک گلوله شلیک نشد و جای قدردانی از شورای تامین و استاندار گلستان دارد.
پایین محلی بیان کرد: رمز ماندگاری جمهوری اسلامی در وحدت و تبعیت از ولی فقيه است‌، مردم با حضور بابصیرت و مثال زدنی خودشان نشان دادند که همواره پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستادند و یک قدم عقب نشینی نمی کنند.
وی با اشاره به اینکه وحدت ملت ایران در دنیا الگو و نمونه است، تصریح کرد: دشمن می خواهد از قومیت‌های مختلف در جهت تضعیف نظام اسلامی استفاده کند.
فرماندار گرگان با تاکید بر تقویت تقریب مذاهب گفت: دشمنان همواره سعی دارند آتش اختلافات را در بین مسلمانان بیفروزند، برخی افراد هم احساسی وارد توطئه دشمن می شوند.
پایین محلی با اشاره به اینکه دشمن خیمه انقلاب را نشانه گرفته است، افزود: این انقلاب به برکت وجود ولایت توانسته به موفقیت برسد، باید قدر این نعمت را بدانیم.
وی از حضور باشکوه مردم در این اجتماع بزرگ امت رسول الله (ص) قدردانی کرد و این حضور را به فال نیک گرفت و تصریح کرد: شعار استکبارستیزی باعث شده ملت ایران در اوج عزت و اقتدار باشد، آنهایی که به آمریکا تکیه کردند امروز اثری از آنها نیست.

ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 590
  • کد خبر : 95943