عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » از ظرفیت همه دلسوزان نظام و انقلاب اسلامی برای بهبود مشکلات مردم استفاده شود

فرماندار گرگان:

از ظرفیت همه دلسوزان نظام و انقلاب اسلامی برای بهبود مشکلات مردم استفاده شود

از ظرفیت همه دلسوزان نظام و انقلاب اسلامی برای بهبود مشکلات مردم استفاده شود 

 

 پایین‌محلی گفت: فارغ از هر جناح‌بندی سیاسی، باید از ظرفیت همه کسانی که دلسوز نظام و انقلاب اسلامی هستند برای پیشبرد امور و رفع و بهبود مشکلات مردم استفاده کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گرگان، عیسی پایین‌محلی در نشست با اعضای هیئت رئیسه خانه احزاب با تأکید بر نقش احزاب و گروه‌های سیاسی در رشد وآگاهی جامعه اظهار کرد: فارغ از هر جناح‌بندی سیاسی، باید از ظرفیت همه کسانی که دلسوز نظام و انقلاب اسلامی هستند برای پیشبرد امور و رفع و بهبود مشکلات مردم استفاده کرد.

فرماندار گرگان با بیان اینکه از اختلاف و آشوب نمی‌توان پل پیروزی ساخت، گفت: مسائل و مشکلات بسیاری در جامعه وجود دارد که تنها راه عبور از آنها، وحدت، همدلی و هم افزایی همه گروه‌ها و جریان‌های سیاسی است.

وی در بخش دیگر سخنانش به حوادث اخیر که در برخی شهرهای کشور به وقوع پیوست اشاره کرد و افزود: حرکتی که طی هفته‌های اخیر شاهد آن بودیم با وجود همه دروغ‌سازی‌ها و نفرت‌پراکنی‌های رسانه‌های بیگانه و معاندین، حرکتی مردمی نبود چرا که این مردم بیش از 43 سال است که دل در گرو این نظام، رهبری و انقلاب اسلامی دارند و حمایت خود را همواره در صحنه‌های مختلف از ولایت، ارزش‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام کرده‌اند.

پایین‌محلی عنوان کرد: راهبرد دشمن پس از موج‌سواری بر روی احساسات بخشی از مردم، کشته‌سازی و در نهایت ایجاد آشوب داخلی و براندازی است. بنابراین لازم است همه ما مراقب باشیم تا در دام دشمن گرفتار نشویم.

وی خاطرنشان کرد: با دستگیری لیدرهای این اغتشاشات مشخص شد، این افراد که بعضا از استان‌های دیگر به گرگان آمده بودند و قصد تحریک مردم به ویژه نوجوانان و جوانان را داشتند، افرادی هستند که از قبل آموزش‌های لازم را از سوی معاندین فراگرفته بودند.

فرماندار گرگان در ادامه به برخی از مسائل و مشکلات این شهرستان از جمله کمبود آب شرب اشاره کرد و گفت: بخشی از کمبود آب ناشی از کاهش بارش‌ها و خشکسالی‌های پی‌درپی است اما بخش قابل توجه آن به نبود مدیریت مصرف در همه بخش‌ها اعم از شرب و کشاورزی برمی‌گردد.

وی افزود: در برخی از کشورهای منطقه که از نظر فرهنگی نسبت به ایران چند دهه عقب‌تر هستند، آب شرب از غیرشرب تفکیک شده است.این پیشنهاد را به امور آب دادیم که این کار را حداقل از یک محله شهر گرگان شروع کنند.

پایین‌محلی به وضعیت نانوایی‌ها اشاره کرد و با تأکید بر استمرار نظارت‌ها خاطرنشان کرد: با حذف ارز ترجیحی، قیمت مواد اولیه مانند خمیرمایه و نمک تا بیمه و دستمزد کارگران با افزایش همراه شد و همین امر روزنه‌هایی را برای بروز تخلف باز کرد که ما با جدیت وارد شدیم و نظارت‌ها را در دو نوبت صبح و عصر برنامه‌ریزی کردیم. همچنین دفترچه‌های نظارتی نیز برای نانوایی‌ها طراحی شد و در برخی واحدها نیز دوربین‌های مداربسته نصب شد تا بتوانیم جلوی تخلفات را بگیریم.

وی با بیان اینکه در برخورد با تخلفات به جای تعطیلی نانوایی، جریمه‌های سنگینی از سوی تعزیرات وضع شده است، اضافه کرد: علاوه براین دست تعزیرات حکومتی برای جریمه نانوایی‌ها متخلف باز گذاشته شد و ما نانوایی در سطح شهر گرگان داشتیم که بیش از 200میلیون تومان هم جریمه شده است.

فرماندار گرگان با تأکید براینکه این شهرستان ظرفیت زیادی در حوزه گردشگری دارد، گفت: با وجود همه این ظرفیت‌ها اما زیرساخت کافی برای حضور و ماندگاری مسافران وجود ندارد.

 

 

 

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 204
  • کد خبر : 96088