عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کمپ ماده 16 بانوان در شهرستان گنبدکاووس بزودی راه اندازی میشود

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس:

کمپ ماده 16 بانوان در شهرستان گنبدکاووس بزودی راه اندازی میشود

کمپ ماده 16 بانوان در شهرستان گنبدکاووس بزودی راه اندازی میشود

معاون استاندار وفرماندار ویژه گنبدکاووس در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با اشاره به ضرب العجل یک هفته ای استاندار برای راه اندازی کمپ بانوان و ضرب العجل یک ماهه برای راه اندازی کمپ برادران تصریح کرد: این کمپها از محل اعتبارات ماده 16 راه اندازی خواهد شد
مهدی دهرویه با اشاره به طرح مطالعاتی مبارزه با مواد مخدر در شهرستان کلاله توسط جهاد دانشگاهی بر بومی سازی این طرح در شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد و گفت: براساس راهکارهای ارائه شده توسط گروه اندیشه ورز شهرستان در حوزه مسائل اجتماعی ،استفاده از ظرفیت مساجد برای استقرار سمنها وکانون های مردم نهاد میتواند بسیاراز معضلات در حوزه اجتماعی را پوشش دهد.
وی  بر تمدید 6 ماهه قراداد استقرار شیلتر توسط شهرداری تاکید کردو افزود: وجود پناهگا شبانه می تواند بسیاری از معتادان متجاهر در سطح شهرستان را تا مدتی ساماندهی کند تا زمانیکه دو کمپ برادران هم در شهرستان راه اندازی شود.
رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گنبدکاووس همچنین افزود: دستگاههای اجرایی موظفند اماکن و تجهیزات خود را در اختیار اجرای طرحهای ویژه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و سمنهای اجتماعی قرار دهند زیرا معضل شیوع مواد مخدر خانواده ها و جوانان را تحت تاثیر قرار میدهد.
 وی بر لزوم کارزار رسانه ای تاکید کرد وگفت: همچنانکه رعایت نکردن حجاب یک تعلیم است مصرف مواد مخدر در انظار عمومی توسط معتادان متجاهر یک تعلیم بد است که جوانان کنجکاو را به سمت خود می کشاند.
رضا اصالتی معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری ویژه گنبدکاووس نیز در این جلسه با قرائت صورتجلسه گفت: 57 برنامه در هفته مبارزه با مواد مخدر در شهرستان تدارک دیده شده بود که باید توسط ادارات به فرمانداری مکتوب ارسال شود.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 234
  • کد خبر : 95956