عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کمپ ماده ۱۶ مردان در شهرستان گنبدکاوس جانمایی شد

معاون استاندار و فرماندارویژه

کمپ ماده ۱۶ مردان در شهرستان گنبدکاوس جانمایی شد

کمپ ماده ۱۶ مردان در شهرستان گنبدکاوس جانمایی شد

معاون استاندار وفرماندار ویژه گنبدکاووس در نشست مشترک با رییس دادگستری و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استانداری گلستان با تاکید بر لزوم جمع آوری معتادان متجاهر در این شهرستان اظهار داشت: ایجاد کمپ ماده ۱۶مردان از اولویتهای شهرستان در بحث آسیب های اجتماعی است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان گنبد کاووس؛ مهدی دهرویه با اشاره به سوله های بلااستفاده در شهرستان افزود: جانمایی کمپ ماده ۱۶ مردان انجام شده و ایجاد مرکز ماده ۱۶ و جمع آوری معتادان متجاهر نیازمند همکاری جدی تمام دستگاه های متولی از جمله جهاد کشاورزی است.
وی با قدردانی از شهرداری از امضای تفاهم نامه برای راه اندازی کمپ ماده ۱۶ ویژه بانوان در شهرستان گنبدکاووس خبر داد و در ادامه گفت: مهلت کمی باقی است تا مرکز ترک اعتیاد ماده ۱۶ ویژه مردان نیز در شهرستان راه اندازی شود.
حسینعلی ایزد، رئیس دادگستری گنبدکاووس با بیان اینکه نبود کمپ ماده ۱۶ برای نگهداری معتادان متجاهر از چالش های جدی شهرستان است وما در  قبال تبعات اجتماعی حضور معتادان متجاهر و خطر مبتلایان به مواد مخدر صنعتی به ویژه مصرف کنندگان شیشه مسئولیم افزود: مسئولان برای راه اندازی مرکز ماده ۱۶ در شهرستان عزم و اراده جدی داشته باشند.
مهدی طالبی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گلستان نیز با بیان اینکه اگر کمپ های مردان در شهرستان به موقع ایجاد نشود اعتبارات برگشت داده میشود بر تسریع در روند ایجاد کمپ نگهداری معتادان تاکید کرد و گفت: با افزایش گرایش به متادون درمانی آمار متقاضیان ورود به کمپ و پایگاههای متادون درمانی افزایش پیدا کرده است.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 225
  • کد خبر : 96761