عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نخبگان برای توسعه گلستان به دولت کمک کنند


نخبگان برای توسعه گلستان به دولت کمک کنند

نخبگان برای توسعه گلستان به دولت کمک کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان از نخبگان بخش‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی خواست با همراهی هم برای توسعه استان به دولت کمک کنند.
سیدعلی مهاجر روز دوشنبه در نشست با فعالان اجتماعی، فرهنگی و سیاسی گنبدکاووس، حضور نخبگان و دانشگاهیان در کنار دولتمردان و تشکیل اتاق‌های فکر را لازمه بهبود شرایط جامعه دانست و از نخبگان گنبدی خواست به مسوولان برای حل مشکلات اعتماد کنند.
وی با اشاره به ظرفیت خوب بازار کشورهای همسایه برای افزایش تبادلات و رونق اقتصادی، گفت: ارتقای روابط در بخش‌های مختلف با کشورهای همسایه مانند ترکمنستان و قزاقستان و عضویت رسمی ایران در سازمان همکاری‌های بین‌المللی شانگ‌های گره‌های اقتصادی کشور را باز می‌کند.
معاون سیاسی استاندار گلستان افزود: ایران اسلامی به برکت خون شهدا در اوج قله موفقیت‌ها قرار دارد و دستاوردهای جوانان غیور و غیرتمند ایرانی در عرصه‌های مختلف محصول توکل و توسل آنان به خداوند است.
مهاجر بیان کرد: دشمن خواستار تقویت بی‌اعتمادی در میان مردم و مسوولان است و مدیران دولت سیزدهم با روحیه انقلابی و توکل به خداوند برای حل مشکلات تلاش دارد و استان گلستان هم با همت استاندار و سایر مدیران جهادی به کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده است.
وی افزود: در نتیجه دستاوردهای سفر اسفندماه سال گذشته رییس جمهور به گلستان، مشکلات قطعی آب و برق این استان به حداقل رسیده و تلاش‌ برای بهبود وضعیت آبی استان ادامه دارد.
معاون سیاسی استاندار گلستان گفت: ۷۳ درصد انتصابات در سطح مدیران ستادی و مدیران کل در استان انجام شد و در بخش مدیران شهرستانی هم در دستورکار است.
مهاجر با اشاره به اغتشاشات اخیر کشور، گفت:‌ گلستان با مدیریت خوب صورت گرفته جزو ۲ استانی در کشور بود که حادثه سنگین نداشت و لازم است با تقویت هیات‌های اندیشه‌ورز برای مقابله با توطئه‌های دشمنان از طریق ابزار فضای مجازی با هدف تخریب ذهنیت جوانان و نوجوانان، تلاش کرد.
معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس هم در این نشست خواستار ریشه‌یابی مشکلات پیش آمده در کشور شد و گفت: کارهایی در این رابطه به صورت میدانی در شهرستان آغاز و نشست‌های متعدد با حوزه آموزش و پرورش و هیات‌های اندیشه‌ور تشکیل شده است.
مهدی دهرویه افزود: حل مشکلات حوزه‌های مختلف، افزایش میانگین درآمد مردم و رسیدن به جایگاه واقعی گلستان از مهمترین برنامه‌های راهبردی استان است و با دستور استاندار گلستان تمرکز بیشتر فعالیت‌ها در شهرستان در حوزه آب بندان‌ها، راه اندازی مراکز ماده ۱۶ (مرکز دولتی نگهداری و درمان معتادان متجاهر)، مبارزه با مفاسد و رشد هشت درصدی است.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 217
  • کد خبر : 96034