عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دشمن با روایت‌های غلط بدنبال ناامید کردن جوانان است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

دشمن با روایت‌های غلط بدنبال ناامید کردن جوانان است

دشمن با روایت‌های غلط بدنبال ناامید کردن جوانان است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در نشست با جوانان شهرستان کلاله گفت:دشمنان و معاندان انقلاب اسلامی با تبلیغات سو و با روایت ها و القائات غلط به دنبال ناامید و بی انگیزه کردن ملت ایران بویژه نسل جوان است.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری;سید علی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به اینکه انتقاد و گلایه حق طبیعی جوانان است، گفت: جوانان گلایه کنند اما از آینده ناامید نشوند.

سیدعلی مهاجر با اشاره به‌اینکه امروز کشور نیازمند حضور جوانان باانگیزه و امیدوار است، اظهار کرد: شما خودتان باید ببینید اگر مسئولان در بهره مندی از ظرفیت شما استفاده نکرده اند شما به سهم‌خود برای اعتلای جایگاه و نقش آفرینی تان چه کرده اید؟

مهاجر با انتقاد از عدم توجه به مشاغل خرد و خانگی، تاکید کرد: متاسفانه فرهنگ‌کار را در جامعه ما به سمتی برده اند که همه علاقه مند به کارمندی شده ایم که این یک‌معضل بزرگ و آسیب زاست.

وی در ادامه از جوانان خواست تا با پیگیری مطالبات خود از مدیران، در تصمیم گیری ها ‌ تصمیم سازی های آنها دخیل شوند.

فرماندار کلاله نیز جوانان را موتور محرکه رشد و پیشرفت کشور در همه حوزه‌ ها دانست و افزود: بر این اساس باید به مطالبات و دغدغه‌های آنان در تصمیم گیری ها توجه شود.

فرهاد شیبک بیان کرد:دشمنان و معاندان نظام جمهوری اسلامی تلاش دارند با انواع توطئه ها، بین نسل جوان با حاکمیت فاصله ایجاد کنند که باید با آگاهی بخشی آنان را از افتادن در دام دشمن نجات داد.

دشمن با روایت‌های غلط بدنبال ناامید کردن جوانان است

دشمن با روایت‌های غلط بدنبال ناامید کردن جوانان است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 208
  • کد خبر : 96215