عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بسیج سازندگی در هر عرصه‌ای برای کمک به مردم پیشقدم بوده است

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس:

بسیج سازندگی در هر عرصه‌ای برای کمک به مردم پیشقدم بوده است

بسیج سازندگی در هر عرصه‌ای برای کمک به مردم پیشقدم بوده است

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس در نشست با اعضای قرارگاه بسیج محرومیت زدایی پهنه ای شرق استان گلستان گفت: بسیج سازندگی از اول انقلاب در هر عرصه‌ای که موردنیاز کشور بوده است برای کمک به مردم پیشقدم بوده اند.
 مهدی دهرویه گفت: بسیج سازندگی باید با نگاه به داخل و توجه به ظرفیت‌ها و استعدادهای درونی کشور و با فرهنگ و تفکر بسیجی و عمل به منویات فرماندهی معظم کل قوا در جهت تحقق آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی همچون محرومیت زدایی و کمک به مستضعفین گام بردارد.
وی با بیان اینکه تفکر خدمت برخاسته از یک دغدغه برای حل مشکل است، گفت: کار جهادی برخاسته از تفکر خدمت رسانی و عدالت محوری است و گروه های جهادی متعلق به انقلاب و مردم هستند.
وی با تاکید بر اینکه کار جهادگران نباید از مسیر اصلی منحرف شود، افزود: نیاز است کارهای جهادی همراه با مراقبت و چارچوب بندی های فرهنگی باشد تا از انحراف از مسیر اصلی جلوگیری شود.
وی تصریح کرد: بسیج سازندگی نباید درگیر ساختارها و تشکیلات اداری شود زیرا کار جهادی یک کار خودجوش و مردمی است

وی تشکیل سمنها را در جذب اعتبارات ملی و بین المللی موثر دانست و با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی گروه های جهادی به نقش آفرینی مردم در خدمت اشاره و تصریح کرد: پای کار آوردن مردم برای حل مشکلات هر منطقه امری ضروری است.
دهرویه، با تاکید بر جهاد تبیین ،شناسایی توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و به‌کارگیری آن‌ها از جمله راهبردهای بسیج سازندگی برای خدمت‌رسانی به مردم دانست و گفت: امروز نیز جوانان باید با اخلاص و روحیه خستگی ناپذیر در قالب گروه‌های جهادی بسیج فعالانه در عرصه خدمت رسانی به مردم و اقشار محروم فعالیت کنند.
سرهنگ مجتبی ثنایی مسئول قرارگاه محرومیت زدایی پهنه ای شرق گلستان نیز گفت: گروههای جهادی در عرصه‌های مختلف محرومیت زدایی، عمرانی، فرهنگی سلامت و واکسیناسیون کارهای بزرگی را در مناطق محروم از جمله محله سیدآباد انجام داده است.
سنچولی از مسئولین قرارگاه خواستار تخصیص زمین برای احداث مجموعه قرارگاه شد و گفت: اعتبار لازم برای احداث این مجموعه داده شده و با استقرار آن با حضور اقشار مختلف بسیج اعم از دانشجویی مهندسی و... با انجام کارهای عمرانی و فرهنگی و اجتماعی روحیه بسیجی و جهادی بیشتر تسری می‌یابد


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 350
  • کد خبر : 95348