عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نظارت دقیق بر داروخانه های شهرستان جهت تامین دارو و آنتی بیوتیک تاکید کرد.

فرماندار شهرستان آزادشهر در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز؛

نظارت دقیق بر داروخانه های شهرستان جهت تامین دارو و آنتی بیوتیک تاکید کرد.

  نظارت دقیق بر داروخانه های شهرستان جهت تامین دارو و آنتی بیوتیک  تاکید کرد.
سید جواد کریمی فرماندار شهرستان آزادشهر در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان بر نظارت دقیق بر داروخانه های شهرستان جهت تامین دارو و آنتی بیوتیک ، تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛سید جواد کریمی فرماندار شهرستان آزادشهر در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا وارز گفت:با توجه به نزدیکی فصل زراعی درشهرستان تامین مواد لازم برای کشاورزان و جلوگیری از قاچاق ومقابله سواستفاده کنندگان محصولات کشاورزی،تامین سوخت کشاورزان و تامین کود و سم کشاورزان در اولویت جهاد کشاورزی شهرستان و ستاد مبارزه با قاچاق باشد. 
فرماندار آزادشهر در ادامه به اهتمام لازم مقابله با قاچاق چوب اشاره کرد و گفت:  مبارزه با قاچاق چوب آلات جنگلی بصورت ویژه و جلوگیری از هرگونه تبانی با قرق بان ها و قاچاقچیان چوب در دستور کار بازرسین و ضابطین منابع طبیعی شهرستان قرار بگیرد. 
کریمی در حوزه محصولات آرایشی وبهداشتی تاکید کردو اظهار داشت: توجه ویژه عرضه لوازم آرایشی وبهداشتی  قاچاق در سطح  بازار،مراکز کمپ های اعتیاد داروخانه ها شهرستان با بازرسی های دوره ای ومستمر انجام شود و با متخلفین در این حوزه برخورد قانونی صورت بگیرد.
فرماندار شهرستان آزادشهر در ادامه جلسه ستادمبارزه با قاچاق کالا و ارز توجه جدی به داروخانه های سطح اشاره کرد و گفت: نظارت بر تامین دارو ها و آنتی بیوتک و حجاب و رعیات شئون اسلامی ، تکریم مردم و برخورد مناسب با بیماران داروخانه مورد توجه قرار بگیرد وبا متخلفین برخورد شود.
فرماندار شهرستان به لزوم پایش مستمر انبار های مواد غذایی شهرستان را مهم دانست و اظهار داشت: شناسایی و برخورد با انبار های فاقد کد و انبارهایی که در سامانه تجارت عضو نیستند را شناسایی کنند.
 
 

نظارت دقیق بر داروخانه های شهرستان جهت تامین دارو و آنتی بیوتیک  تاکید کرد.

 




ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 354
  • کد خبر : 96600