عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دانشگاه پیام نور گنبدکاووس ظرفیت بین المللی شدن را دارد

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس :

دانشگاه پیام نور گنبدکاووس ظرفیت بین المللی شدن را دارد

دانشگاه پیام نور گنبدکاووس ظرفیت بین المللی شدن را دارد

معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس درجلسه کمیسیون دانشجویی این شهرستان از پیگیری برای بین‌المللی شدن دانشگاه پیام نور این شهرستان خبر داد.
مهدی دهرویه گفت: در انتصاب معاونان دانشگاهها نیز از نیروهای جوان انقلابی استفاده شود.
وی همچنین خواستار تعامل دانشگاهیان با فرمانداری ویژه برای اجرای طرحها در راستای خدمت‌رسانی به مردم در عرصه های مختلف شد.
وی با اشاره به اینکه در شهرستان گنبدکاووس زمین واماکن دولتی خوبی برای تبدیل به خوابگاه وجود دارد برمدیریت نظارت و تامین و حفاظت فیزیکی خوابگاههای دانشجویی تاکید کرد و گفت: امنیت مفت به دست نمی‌آید بلکه باید از آن دفاع کرد و دانشگاه قوانینی دارد که دانشجویان باید آن را رعایت کنند.
وی راه اندازی کرسی های آزاد اندیشی و جهاد تبیین و هم افزایی بین دانشجویان را در اقناع سازی اذهان دانشجویان نسبت به رویدادهای اخیر موثر دانست و افزود: در اغتشاشات اخیر استان گلستان یکی از اهداف دشمن بود اما با تدابیر اندیشیده شده توسط استاندار و مجموعه استان امن کشور هستیم که کمترین آسیب را داشته است.
معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری ویژه گنبدکاووس از رصد تیم پایش سلامت در خوابگاههای دانشجویی خبر داد، رضا اصالتی همچنین خواستار اعلام برنامه دانشگاه ها به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو شد.
رضا یازرلو رییس دانشگاه پیام نور گنبدکاووس نیز با اشاره به مرزی بودن شهرستان گنبدکاووس و کسب رتبه دوم فعالیتهای فرهنگی دانشگاه پیام نور و ویژگیهای قومیتی در پذیرش دانشجوی خارجی افزود: پیگیریها برای بین المللی شدن دانشگاه پیام نور گنبدکاودس در حال انجام است که نیازمند عزم مسئولان شهرستان است.
در ادامه هر یک از روسای دانشگاهها به بیان نظرات خود در این جلسه پرداختند.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 272
  • کد خبر : 96794