عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تجلیل از فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج کلاله


تجلیل از فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج کلاله

تجلیل از فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج کلاله

بمناسبت هفته بسیج و با حضور فرمانده سپاه پاسداران استان، فرماندار کلاله ، ائمه جمعه و اعضای شورای تامین،از فرماندهان نمونه پایگاه مقاومت بسیج شهرستان با اهدا لوح و هدایایی تجلیل بعمل آمد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری;سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوایِ گلستان در همایش تجلیل از "فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج" شهرستان کلاله؛ با بیان این سخن گفت: به همت ملت ما؛ دشمنان ما تا کنون نتوانستند به اهدافشان برسند؛ این مردم پای انقلاب اسلامی ایستاده اند، ملت ما استقلال و امنیت کشور را به هیچ چیز نمی فروشد؛ حضور با شکوه تشییع جنازه شهدای امنیت در مشهد مقدس و اصفهان را ببینید؛ اینجا ایران است!
فرمانده سپاه گلستان ادامه داد: در استان با وحدت و همدلی و یکصدایی، شیعه و سنی، با ایفای نقش ارزشمند علما و مردم شرایط در استان ما با نقاط دیگر تفاوت داشت.

سردار ملک شاهکوهی گفت: همان بسیج و بسیجیانی؛ که در سال های دفاع مقدس در رکاب امام خمینی ره بودند، امروز با همان اخلاص در رکاب مقام معظم رهبری در خدمت به ایران و مردم فعالیت دارند. 

وی بیان کرد: نماز جمعه محل وحدت آفرینی است، نه تفرقه! علما و معلمین و اساتید دانشگاه در استان حرکت دشمنان را به شکست کشاندند.
فرمانده سپاه گلستان گفت: اگر می خواهیم انقلاب اسلامی به بار بنشیند؛ با تفکر بسیج و نیروی مخلص بسیجی در پایگاه های بسیج و حوزه های مقاومت امکان پذیر است.
ملک شاهکوهی ادامه داد: مردم داری، مردم یاری، مردم دوستی؛ باید در مسئول وجود داشته باشد و خود را خدمتگزار مردم باید بدانیم فرصت طلایی است برای نوکری مردم نجیب و عجیب در کره زمین، الان وقت حی علی خیر العمل است یعنی خدمت به مردم، پای انقلاب اسلامی و ولایت ماندن.
سردار سپاه گلستان گفت: خدا توفیق داد به سپاه؛ تا به این مردم خدمت کنیم.

ملک شاهکوهی در پایان با تجلیل از فرماندهان پایگاه ها و خانواده های آنان گفت: مسجد و نماز جمعه را حفظ کنید.ما خدا داریم خدا با ماست و به ما کمک می کند.

تجلیل از فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج کلاله

تجلیل از فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج کلاله

تجلیل از فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج کلاله

تجلیل از فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج کلاله

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 603
  • کد خبر : 97113