عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » الان وقت حی علی خیر العمل است

فرماندار آزادشهر:

الان وقت حی علی خیر العمل است

الان وقت حی علی خیر العمل است

همایش تجلیل از فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان در جشنواره مالک اشتر با حضور سید جواد کریمی فرماندار واعضای شورای تامین شهرستان و بسیجیان برگزار شد.
 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛سید جواد کریمی فرماندار شهرستان آزادشهر در مراسم تجلیل از فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج و جشنواره مالک اشتر ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد:همان بسیج و بسیجیانی که در سال های دفاع مقدس در رکاب امام خمینی ره بودند، امروز با همان اخلاص در رکاب مقام معظم رهبری در خدمت به ایران و مردم فعالیت دارند. 
فرماندارشهرستان آزادشهر افزود:اگر می خواهیم انقلاب اسلامی به بار بنشیند؛ با تفکر بسیج و نیروی مخلص بسیجی در پایگاه های بسیج و حوزه های مقاومت امکان پذیر است.
 سید جواد کریمی با اشاره به اینکه مردم داری، مردم یاری، مردم دوستی باید در مسئول وجود داشته باشد گفت: باید خود را خدمتگزار مردم  بدانیم زیرا فرصت طلایی  برای خدمت به مردم عزیز است.
وی در این مراسم با تاکید به آنکه  الان وقت حی علی خیر العمل است گفت:یعنی وقت خدمت به مردم، پای انقلاب اسلامی و ولایت ماندن.
سید جواد کریمی در ادامه سخنان خود در جمع فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج به شخصیت مالک اشتر پرداخت و گفت :شخصیت ارزشمند مالک اشتر مصداق بارز سرباز واقعی ولایت و همچنین یکی از رجال قدرتمند  سیاسی، سرشناس و ولایتمدار است.
ایشان در ادامه بیان داشت:جشنواره مالک اشتر کار رقابتی و حرکت رو به جلویی است که امروز با تعداد زیادی از خواهران و برادران پاسدار، فرماندهان، رده‌های پایگاه‌های مقاومت و کانون‌ها درحال انجام است.
سید جواد کریمی فرماندار آزادشهر در پایان گفت:جشنواره مالک اشتر منسوب به چهره درخشان و نامدار شهید بزرگ صدر اسلام و یاور بصیر، شجاع، فداکار و مخلص حضرت امیرالمومنین علی (ع) است.
 

الان وقت حی علی خیر العمل است

 

الان وقت حی علی خیر العمل است

 

الان وقت حی علی خیر العمل است

 

الان وقت حی علی خیر العمل است

 

الان وقت حی علی خیر العمل است

 





ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 225
  • کد خبر : 99821