عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ۶۰ درصد از اعتبارات رشد ۸ درصدی استان گلستان مربوط به روستاهاست

معاون استاندار و فرماندارویژه

۶۰ درصد از اعتبارات رشد ۸ درصدی استان گلستان مربوط به روستاهاست

۶۰ درصد از اعتبارات رشد ۸ درصدی استان گلستان مربوط به روستاهاست

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس در نشست با دکتر شادمهر نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی ، مدیرکل روستایی و شوراهای استانداری گلستان ، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه ،  بخشدار ،  دهیاران و روسای شوراها در بخشداری داشلی برون با عنوان اینکه در نظام جمهوری اسلامی نباید از کلمه محروم استفاده کنیم به کاستیهای بخش داشلی برون اشاره کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی فرمانداری ویژه مهدی دهرویه افزود: هدف از این بازدید پیگیری مصوبات رییس جمهور و مصوبات سفر نیکزاد نایب رییس مجلس است.
وی گفت: توازن در توزیع اعتبارات وجود ندارد بطوریکه دو تانکر آبی که به نقاط روستایی گنبدکاووس که از نعمت آب محروم هستند اختصاص میدهند اما هنوز نیامده است.
وی با اشاره به رویکرد استاندار گلستان در تمرکز زدایی شهرستانها به ویژه نقاط کم برخوردار دار گفت: یکی از افتخارات در جلسات رشد ۸ درصدی استان توزیع ۶۰ درصد اعتبارات برای روستاها بوده است.
وی با بیان اینکه در منطقه داشلی برون کم برخورداری بیداد می‌کند این حد از تحمل را از نجابت مردم منطقه دانست و افزود: یک شهر با ۲۰۰ روستا مسائل فراوانی دارد و مطالبه گری صحیح میتواند ما را در مسیر َ درست قرار دهد و ما را در حل مسائل یاری کند.
فرماندار ویژه با تاکید بر برگزاری جلسه پیگیری مصوبات ظرف یکماه آینده گفت: آنچه که تعهد کردیم باید تحقق یابد.
وی بر استفاده از تمام ظرفیتها در تی پارک و ایجاد مجموعه گردشگری ، مرمت و تجهیز ملک آن تاکید کرد و با اشاره به اشتغال روستا محور و هاب سوزن دوزی در روستای تنگلی گفت: طرح توسعه بازارچه مرزی باید در ستاد برنامه مدون ابلاغی و قابلیت ارزیابی داشته باشد.
وی با بیان اینکه سهمیه آرد خام در برخی روستاها توزیع منفی داشته گفت: در ایجاد شفافیت در توزیع آرد با ویژه خواری مقابله کرده ایم و از حق روستاییان کوتاهی نخواهیم کرد و پیگیر موضوع هستیم.
وی با بیان اینکه وضعیت آبرسانی این شهرستان در حد این بخش در همه شاخص‌ها در پایین ترین رده قرار دارد و با توجه به مشکلاتش نیازمند توجه ویژه است


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 195
  • کد خبر : 97914