عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرماندار رامیان: دهه فجر تجلی دوباره خورشید اسلام است


فرماندار رامیان: دهه فجر تجلی دوباره خورشید اسلام است

 

فرماندار رامیان: دهه فجر تجلی دوباره خورشید اسلام است

محل مانی فرماندار رامیان در جلسه ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر این ایام را تجلی دوباره خورشید اسلام دانسته و افزود: در زمانی که خورشید اسلام و معنویت رو به افول و خاموشی بود دهه فجر و پیروزی انقلاب احیای دوباره دین در جامعه بود .

وی در ادامه افزود: دهه مبارک فجر از جمله ایام بسیار مهمی است که دستاوردهای ارزنده ای برای کشور ایران در بر داشت و گرامیداشت این ایام گرامیداشت حضرت امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب و پاسداشت یاد و خاطره شهدای عزیزی است که ازعزیزترین دارایی خود در جهت ایجاد و حفظ این نظام گذشتند و گرامیداشت ایام الله در آموزه های دینی ما نیز بسیار مورد تاکید می باشد.

رئیس ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر شهرستان رامیان سپس دهه فجر را خنثی کننده توطئه های دشمنان نظام در داخل و خارج از کشور دانسته و خاطر نشان کرد: این ایام بهترین فرصت برای جهاد تبیین و ارائه دستاوردهای مهم نظام جمهوری اسلامی ایران به مردم بوده و به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی ) باید در مقابل دشمنان نظام ، مسلح به سلاح تبلیغ شویم و نسل جدید را با آرمانها و دستاوردهای نظام آشنا نمائیم.

فرماندار رامیان در ادامه به مردمی برگزار شدن برنامه های این دهه تاکید و افزود: باید حساسیت‌های موضوع را برای مردم تشريح نمائیم و این ایام مختص گروه و جناح خاصی نمی باشد چرا که تشدد باعث ایجاد آسیب‌های فراوان در اهداف نظام خواهد شد.

پرهیز از موازی کاری و استفاده از تمامی پتانسیل های موجود در شهرستان در جهت اجرای باشکوه ایام الله دهه فجر از دیگر موارد مورد تاکید فرماندار رامیان در این جلسه بود.

شایان ذکر است برگزاری یادواره های شهدا، نشست های تبیینی، کمک های مومنانه، دیدار با خانواده معظم شهدا، بازدید از واحدهای تولیدی شهرستان ، جنگ های شادی، نمایشگاه دستاوردهای انقلاب ، میز خدمت، کارگاه‌های آموزشی،مسابقات ورزشی فرهنگی و هنری از جمله برنامه های ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان رامیان در این ایام می باشد.

فرماندار رامیان: دهه فجر تجلی دوباره خورشید اسلام است

فرماندار رامیان: دهه فجر تجلی دوباره خورشید اسلام است


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 188
  • کد خبر : 98751