عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » یکی از مهم‏ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران، تجدید حیات اسلام است

مدیركل راه آهن شمال شرق ۲:

یکی از مهم‏ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران، تجدید حیات اسلام است

یکی از مهم‏ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران، تجدید حیات اسلام است

 جلسه شورای هماهنگی مدیران با حضور مدیر کل ، معاونین و روسای ادارتو ستادی اداره کل راه آهن شمال شرق 2 در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومي اداره كل راه آهن شمال شرق ۲، محمد رضا قربانی ضمن تبریک فرا رسیدن سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام گرامیداشت دهه مبارک فجرگفت : دهه فجر ،‌ سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزشهای اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست كه گذشته را از آینده جدا ساخته است ویکی از مهم‏ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران، تجدید حیات اسلام در جهان است در دهه فجر اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه ای تعیین كننده و بی مانند بشمارمیرود.

مدیركل راه آهن شمال شرق ۲ اظهار داشت: دیدگاههای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، شرایط کنونی، مسائل داخلی و بین المللی، فرهنگ ایثار و شهادت، وحدت و همبستگی به عنوان شاخصی مهم در رویکرد غنی سازی برنامه های دهه فجر قرار بگیرد.

قربانی ضمن اشاره به برگزاری مناسب و مطلوب مراسمات دهه فجر درسطح ایستگاهای راه آهن و ادارات و ارتقاء کیفی آنها به صورت تاثیرگذار، تصریح کرد: دهه انقلاب فجر انقلاب اسلامی دهه آزادی وآزادگی وآئینه ای است كه خورشید اسلام در او درخشید و این دهه فرصتی برای مدیران و مسئولان استانی است تا نسل های امروز جامعه را با معیارها و ارزش های انقلاب اسلامی بیشتر آشنا و این ارزش ها را در سطح جامعه بازگو کنند.

وی یادآور شد : برنامه های دهه فجر در حوزه فرهنگ و هنر باید همراه با خلاقیت و نو آوری باشد تا باعث جلب مخاطبان و به ویژه جوانان و نسلهای امروز باشد .

وی ادامه داد: ازآنجاکه انقلاب شکوهمند اسلامی دارای ماهیت فرهنگی، اجتماعی است و امروز بر طبق فرامین مقام معظم رهبری باید کارهای فرهنگی در سطح جامعه بیش‌ازپیش گسترش یابد بنابراین دهه مبارک فجر که یادآور خاطرات و حماسه سازی مردم ایران یکی از مهم ترین و بهترین فرصت برای آشنایی نسل جوان و فرزندان این مرز . بوم با اهداف عالیه فرهنگی، اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه آهن شمال شرق 2- استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 3180
  • کد خبر : 17495