عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گسترش خدمات بهداشتی و آموزشی،پایه‌ای‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی در آزادشهر است

فرماندار آزادشهر :

گسترش خدمات بهداشتی و آموزشی،پایه‌ای‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی در آزادشهر است

گسترش خدمات بهداشتی و آموزشی،پایه‌ای‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی در آزادشهر است

 
سیدجواد کریمی فرماندار آزادشهر امروز سه‌شنبه در نشست خبری اظهار کرد: این شهرستان افزون بر ۵۱ روستا دارد اما پیش از انقلاب اسلامی در هیچ کدام از این سکونت‌گاه‌ها خانه بهداشت، پایگاه سلامت روستایی ساخته نشده بود اما به برکت جمهوری اسلامی ۳۰ خانه بهداشت، چهار پایگاه اورژانس و سه کانون فرهنگی تربیتی ساخته شد.
 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهرسید جواد کریمی بیان کرد بیان کرد: همچنین پیش از انقلاب آزادشهر از پایگاه اورژانس بین‌جاده‌ای برخوردار نبود که پس از انقلاب چهار پایگاه در نقاط خطرآفرین این شهرستان احداث شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
فرماندار آزادشهر دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی را تلاش برای ارائه خدمات آموزشی اعلام کرد و گفت: در این راستا تعداد مدارس این شهرستان از ۴۱ مدرسه به ۱۴۵ مدرسه رسید تا امکان علم‌آموزی برای همگان فراهم شود.
کریمی بیان کرد: همچنین پیش از انقلاب در این شهرستان هیچ مرکز مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای و مدرسه شبانه‌روزی ساخته نشده بود اما آزادشهر در حال حاضر چهار مدرسه فنی و حرفه‌ای و ۶ مدرسه شبانه‌روزی دارد.
وی گستره خدمات انقلاب اسلامی در آزادشهر را محدود به بخش درمان و آموزش ندانست و گفت: قبل از پیروزی انقلاب در هیچکدام از مدارس این شهرستان سالن ورزشی احداث نشده و هیچ روستایی دسترسی به گاز طبیعی نداشت اما در حال حاضر ۶ مدرسه آزادشهر سالن ورزشی دارد و به ۹۹ درصد روستاها نیز گازکشی شده است.

 

گسترش خدمات بهداشتی و آموزشی،پایه‌ای‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی در آزادشهر است

 




ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 240
  • کد خبر : 98827