عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بانک‌ها ملزم به عقد قرارداد با ضمانت سفته زنجیره‌ای هستند

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه

بانک‌ها ملزم به عقد قرارداد با ضمانت سفته زنجیره‌ای هستند

بانک‌ها ملزم به عقد قرارداد با ضمانت سفته زنجیره‌ای هستند

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه گنبدکاووس گفت: هماهنگی بانک های عامل با متقاضیان تسهیلات و تسهیل در روند پرونده و ضامن زنجیره ای موجب رضایت مردم می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی فرمانداری ویژه گنبدکاووس  حمید گوگلانی در جلسه ستاد مسکن با بانکهای عامل شهرستان اظهار کرد: تمام بانک‌های ذیربط برابر مصوبه هیأت دولت ملزم به عقد قرارداد با ضمانت سفته زنجیره‌ای هستند و شعبات شهرستان باید پرداخت این تسهیلات را در اولویت پرداخت‌های خود قرار دهند.
وی با بیان اینکه بانک‌های عامل اهتمام جدی به اعطای وام‌ها داشته باشند تا روند ساخت مسکن برای اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان سرعت بیشتری بگیرد، افزود: بنیاد مسکن با توجیه کامل متقاضیان، افراد مایل به ضمانت زنجیره‌ای را به تعداد متناسب به بانک معرفی کند.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه متقاضیان و واجدین شرایط طرح مسکن روستایی غالباً از اقشارکم درآمد و آسیب پذیر در روستاهای شهرستان هستند، بنابراین این وظیفه ما مسئولین است که برای حل مشکلات و رفع نیازهای آنان بیش از پیش تلاش کنیم.
وی با اشاره که مشکل تامین ضامن از سوی متقاضی عنوان کرد: ارائه طرح ضمانت زنجیره‌ای ، تسهیل در امور اداری طرح مسکن روستایی ، پرداخت سریع تسهیلات و همکاری بیشتربانک های عامل  درپرداخت تسهیلات مسکن روستایی کمک شایانی به متقاضیان خواهد کرد.
وی با اشاره به رتبه سوم شهرستان در پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی تصریح کرد: بانک‌های معرفی شده برای انعقاد قرارداد و ارائه تسهیلات  و ساخت و سازهای روستایی نسبت به پرداخت تسهیلات تمامی متقاضیان معرفی شده از طرف بنیاد مسکن پرداخت کنند.
قاسم شادکام معاون مدیرکل و رییس اداره راه و شهرسازی گنبدکاووس نیز در این جلسه به ارائه گزارش و مصوبات جلسه ستاد مسکن شهرستان پرداخت و خواستار تعامل بانکها در پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی شد

بانک‌ها ملزم به عقد قرارداد با ضمانت سفته زنجیره‌ای هستند

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 174
  • کد خبر : 99578