عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شهروندان گنبدی از ناوگان حمل و نقل عمومی بیشتر استفاده کنند

معاون استاندار و فرماندارویژه

شهروندان گنبدی از ناوگان حمل و نقل عمومی بیشتر استفاده کنند

شهروندان گنبدی از ناوگان حمل و نقل عمومی بیشتر استفاده کنند

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به مشکلات ترافیکی این شهر، استفاده بیشتر از ناوگان حمل و نقل عمومی را برای کاهش مشکلات ترافیکی موثر دانست و از شهروندان دومین شهر بزرگ استان گلستان خواست تا کمتر از خودروی شخصی برای ترددهای درون شهری استفاده کنند.
مهدی دهرویه روز شنبه در جلسه شورای ترافیک گنبدکاووس اظهارداشت: بخش زیادی از مشکلات ترافیکی این شهر علاوه بر کمبود زیرساخت‌های مناسب از جمله کمبود پارکینگ‌های طبقاتی یا رو باز، استفاده بیشتر شهروندان از خودروی شخصی می‌باشد.
وی افزود: استفاده از خودروی شخصی به جای ناوگان حمل و نقل عمومی سبب شده تا در برخی ساعات روز، مشکلات ترافیکی و بعضا حوادث رانندگی در گنبدکاووس حادث شود.
دهرویه با تاکید برضرورت فرهنگ سازی جهت استفاده بیشتر شهروندان گنبدی از ناوگان حمل و نقل عمومی جهت ترددهای درون شهری، اضافه کرد: یکطرفه کردن برخی خیابان‌های اصلی این شهر مانند "طالقانی شرقی، شهید مطهری (سرابی)، خیام و حافظ جنوبی تا تقاطع مدرس" می‌تواند به کاهش مشکلات ترافیکی کمک زیادی کنند.
فرماندار ویژه گنبدکاووس ادامه داد: البته تمامی اقداماتی که برای روان سازی ترافیک شهری مورد نیاز است باید در کمیته کارشناسی مورد بررسی دقیق قرار گیرد تا مشکلاتی برای شهروندان و رانندگان وسایط (وسایل) نقلیه ایجاد نشود.
وی همچنین بااشاره به در پیش بودن روزهای پایانی سال و تعطیلات نوروزی، گفت: اجرای طرح‌های ترافیکی این ایام باید به گونه‌ای باشد که مسافران نوروزی مشکلی در ترددهای جاده‌ای و درون شهری نداشته باشند.
دهرویه به طرح دستگاه قضایی جهت برخورد با میوه و دستفروشان مستقر در ورودی‌های شهر گنبدکاووس هم اشاره کرد و افزود: متاسفانه این معضل در ورودی بیشتر شهرهای گلستان وجود دارد و باید یک تصمیم استانی برای ساماندهی آنها اتخاذ شود

شهروندان گنبدی از ناوگان حمل و نقل عمومی بیشتر استفاده کنند

شهروندان گنبدی از ناوگان حمل و نقل عمومی بیشتر استفاده کنند


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 115
  • کد خبر : 99748