عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تشکیل شورای اداری شهرستان رامیان


تشکیل شورای اداری شهرستان رامیان

 

تشکیل شورای اداری شهرستان رامیان

 

شورای اداری شهرستان رامیان به ریاست محل مانی فرماندار و با حضور مدیر سازمان بازرسی استان،ائمه جمعه و روسای دستگاههای اجرایی شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رامیان محل مانی فرماندار در جلسه شورای اداری شهرستان ضمن تقدیر از دستگاههای اجرایی در برگزاری برنامه های دهه مبارک فجر ، گرامیداشت ایام الله را نیز نوعی جهاد تببین دانست.

وی سپس با اشاره به پیش رو داشتن هفته احسان و نیکوکاری گفت :جشن نیکوکاری فرصتی است که مردم با حضور در این برنامه‌ها، محبت و شادی خود را با همشهریان و هموطنان خود بویژه افراد بی‌بضاعت و نیازمند تقسیم می‌کنند و همه ما باید در جهت خدمت به همنوعان خود تلاش نمائیم و باری از دوش این عزیزان برداریم.

نصب بنر و یادمان شهدای شهرستان به مناسبت روز شهدا، برنامه ریزی و آمادگی دستگاههای اجرایی بویژه خدمات رسان در ایام نوروز ، آمادگی آموزش و پرورش در استقبال از مسافرین نوروزی در مراکز اسکان ، کنترل بازار و نظارت نانوایی ها در ایام نزدیک عید نوروز، انجام پروژه ها با هماهنگی فرمانداری، تکریم ارباب رجوع و تسریع در خدمت و انجام کار مردم از جمله موارد مورد تاکید فرماندار در جلسه شورای اداری بود.

آقا علیخانی مدیر کل سازمان بازرسی استان نیز در این جلسه ضمن تببین وظایف و جایگاه سازمان بازرسی به آگاهی دستگاهها به وظایف و تکالیف خود و رعایت قانون تاکید نمود و افزود: آگاهی داشتن مهمترین مولفه ای هست که باید دستگاههای اجرایی نسبت به وظایف خود داشته باشند و با برنامه ریزی منسجم برای خدمت رسانی به مردم اقدام جهادی و انقلابی انجام دهند.

حجه الاسلام والمسلمین کیایی امام جمعه دلند نیز در جلسه شورای اداری به استفاده بهینه از فرصت ها برای خدمت به مردم تاکید و خاطر نشان کرد: مسئولین باید خادم مردم و متعهد باشند و از همه توان خود برای خدمت به مردم استفاده نمایند.

وی در ادامه افزود: انقلاب اسلامی مبتنی بر دین می باشد و در این نظام دینی باید خالصانه به مردم خدمت نمود چرا که اگر باعث ایجاد بد بینی در بین مردم شویم باید در روز قیامت در محضر خداوند پاسخگو باشیم.


تشکیل شورای اداری شهرستان رامیان

تشکیل شورای اداری شهرستان رامیان


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 251
  • کد خبر : 99757