عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جلسه شورای اداری و ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان رامیان


برگزاری جلسه شورای اداری و ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان رامیان

برگزاری جلسه شورای اداری و ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان رامیان

 جلسه شورای اداری و ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان رامیان با حضور مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گلستان برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان رامیان در این جلسه که با حضور فرماندار و امام جمعه شهرستان و جمعی از مسوولین برگزار شد مهندس ابراهیم کریمی مدیرکل میراث فرهنگی استان گلستان ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) ، روز تکریم مادران و همسران شهدا با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز گفت: گلستان پایتخت اکوتوریسم ایران با نوروزی متفاوت به استقبال نوروز 1396 خواهد رفت و برنامه نوروزگاه با هدف آگاهی افزایی، حفاظت و احیای فرهنگ و آداب و رسوم سنتی نوروز در حوزه فرهنگی اقوام رنگارنگ استان گلستان در سه شهرستان گرگان، گنبد و آق قلا برگزار خواهد شد.

 وی افزود: همچنین در ایام نوروز در دیگر شهرستان های استان گلستان و شهرستان رامیان با هماهنگی های صورت گرفته برنامه های فرهنگی و مفرح برگزار خواهد شد.

 کریمی اشاره کرد: ایجاد نمایشگاه صنایع دستی و اقامتگاه های طبیعت گردی به منظور معرفی پتانسیل های گردشگری و صنایع دستی شهرستان و ایجاد دهکده گردشگری با راه اندازی آلاچیق، غرفه های صنایع دستی و اجرای موسیقی محلی با ظرفیت اقوام استان گلستان از برنامه های اجرایی در شهرستان رامیان در ایام نوروز 1396 می باشد.

 مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان در ادامه با اشاره به اینکه شهرستان رامیان در حوزه گردشگری از ظرفیت های بسیار بالایی برخوردار است یادآور شد: باید با برنامه ریزی مناسب از این ظرفیت به درستی بهره برد تا ان شاالله در سایه همدلی تمام دستگاه های اجرایی مسافران و گردشگران خاطره ای خوش و به یاد ماندنی از استان گلستان داشته باشند.

 در پایان این جلسه عباس الهی نژاد بعنوان رییس جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان رامیان معرفی و از خدمات جناب آقای بختیاری مدیر سابق این اداره قدردانی شد.

 برگزاری جلسه شورای اداری و ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان رامیان


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .