عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مناسب سازی برای معلولان فقط متوجه ایجاد رمپ نیست

فرماندار آزادشهر در جلسه کمیته مناسب سازی اماکن و معابر شهری و روستایی:

مناسب سازی برای معلولان فقط متوجه ایجاد رمپ نیست

 

 

 مناسب سازی برای معلولان فقط متوجه ایجاد رمپ نیست

جلسه کمیته مناسب سازی اماکن و معابر شهری و روستایی به ریاست سید جواد کریمی فرماندار شهرستان آزادشهر و با حضور روسای ادارات مرتبط برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آزادشهر؛سید جواد کریمی فرماندار شهرستان آزادشهر در این جلسه به حفظ کرامت معلولین  تاکید کرد و گفت: آموزش برای برخورد مناسب و تکریم معلولین توسط کارمندان ادارات از برنامه های مناسب سازی محسوب میشود.
وی در با اشاره به اینکه مناسب سازی برای معلولان فقط متوجه ایجاد رمپ نیست گفت: امکان عمومی نامناسب شهرستان برای معلولان شناسایی و مشخص شود.
فرماندار آزادشهر در ادامه جلسه مناسب سازي اماکن، تسهيل دسترسي و ايجاد محيط هاي بدون مانع را يکي از راهکارهاي ارتقاء کيفيت زندگي براي کليه افراد جامعه به‌ويژه افراد داراي معلوليت عنوان کرد و افزود : همه مردم جامعه از حقوق مساوي برخوردار هستند و بايد تلاش کنيم تمامي ادارات و اماکن عمومي از قبيل مکان هاي آموزشي، اداري، تفريحي و تجاري در دسترس همه شهروندان بخصوص جانبازان، معلولين و سالمندان قرار گيرند.
 وی سالمندان را گنجینه های ارزشمند جامعه دانست و خاطر نشان کرد:سالمندان،جوانان دیروز هستند و با سپری کردن مسیر زندگی،سرشار از تجربه های ارزنده هستند که به بهای جوانیشان به دست آمده است.قشر سالمند سرمایه جامعه محسوب می شوند زیرا آنان مسیری را در عرصه حیات طی کرده اند که ماحصل آن تجربه های موفق و ناموفقی بوده است و امروز تجربه های آنان سرلوحه افراد دیگر است.
در پایان مواردی چون بهسازي معابر، ورودي هاي مراکز خدماتي، حذف موانع در معابر، تسهيل در امورات معلولين در سطح شهر، بررسي مشکلات حضور معلولين در اماکن ورزشي، تاکيد بر لزوم رسيدگي بيشتر براي آسان سازي و بهسازي رفت و آمد معلولين در سطح معابر شهر از جمله مسائلي بود که در اين جلسه مطرح شد.

مناسب سازی برای معلولان فقط متوجه ایجاد رمپ نیست

 

مناسب سازی برای معلولان فقط متوجه ایجاد رمپ نیست

 

مناسب سازی برای معلولان فقط متوجه ایجاد رمپ نیست

 



 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 235
  • کد خبر : 99866