عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بررسي آخرين وضعيت حمل و نقل گلستان و تدابير نوروزي


بررسي آخرين وضعيت حمل و نقل گلستان و تدابير نوروزي

بررسي آخرين وضعيت حمل و نقل گلستان و تدابير نوروزي

 آخرين وضعيت حمل و نقل ريلي، جاده اي، فرودگاهي و وضعيت جوي و پروژه هاي بزرگراهي گلستان در پنجمين جلسه شوراي هماهنگي حمل و نقل استان مورد بحث و بررسي قرار گرفت و تدابير لازم براي ايام نوروز اتخاذ شد.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، در ابتداي اين جلسه هريك از مديران كل عضو شوراي مذكور به بيان گزارش و اقدامات انجام شده پيرامون حوزه كاري خود اعم از نحوه اجراي خط دوم راه آهن و بندرخشك، وضعيت ترانزيت كالا و مسافر از پايانه مرزي اينچه برون و وضعيت نصب تجهيزات در پروژه هاي فرودگاهي پرداختند.

آخرين وضعيت پروژه هاي بزرگراهي و پيش بيني هاي اوليه هواشناسي براي ايام نوروز نيز از ديگر مواردي بود كه در اين جلسه بررسي شد.

افزايش پروازها در زمان نوروز، بهره برداري از پروژه هاي بزرگراهي با پيشرفت فيزيكي 90 درصد، ايمن سازي و آماده نمودن راه هاي استان براي استقبال از مسافران نوروزي، اطلاع رساني به موقع وضعيت هوا از طرق مقتضي به كاربران و آمادگي اداره كل راه آهن براي ايام نوروز از نتايج برگزاري اين جلسه بود كه ضمن افزايش هماهنگي هاي بين سازماني، برآن تاكيد شد.

شوراي حمل و نقل متشكل از ادارات كل راه و شهرسازي، راهداري و حمل و نقل جاده اي، راه آهن شمال شرق، هواشناسي، بنادر و دريانوردي، مديريت فرودگاهها، آزمايشگاه فني مكانيك و خاك، نماينده مجري كل و نماينده هواپيمايي جمهوري اسلامي در استان مي شود كه به طور فصلي و يا در مواقع ضروري تشكيل جلسه مي دهند.

رياست اين شورا را مديركل راه و شهرسازي برعهده دارد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .