عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رنگ آمیزی و زیر سازی بلوار مدافعین حرم گنبدکاووس


رنگ آمیزی و زیر سازی بلوار مدافعین حرم گنبدکاووس

رنگ آمیزی و زیر سازی بلوار مدافعین حرم گنبدکاووس

 به گزارش روابط عمومی شهرداری گنبد کاووس ، مهندس قزلجه شهردار گنبد اظهار داشت : روند اجرای فعالیت های عمرانی بر اساس رویکرد مدیریت شهری و در راستای تامین رفاه ،آسایش و جلب رضایتمندی شهروندان انجام می شود.

 یکی از معابری که در لیست اجرایی شهرداری قرار گرفته ، بلوار مدافعین حرم واقع در حد فاصل بلوار کمربندی شهید صیاد شیرازی و خیابان شهدای شرقی است .

 وی با بیان اینکه : این پروژه تا کنون90 درصد پیشرفت داشته ، تصریح کرد : جدول گذاری دو طرف معبر ، جدول گذاری و ایجاد رفیوژ میانی ، زیرسازی و آسفالت ، همچنین زیرسازی و آسفالت 60 درصد از لاین های غزبی و شرقی ، تسطیح و کاشت درخت در رفیوژ میانی ، اصلاح هندسی و ایجاد ورودی و خروجی بلوار به بزرگراه شرقی ، کاشت گل و گیاه و رنگ آمیزی جداول از جمله اقدامات انجام شده در این معبر می باشد .

 مهندس قزلجه افزود : در حال حاضر بلوار رنگ آمیزی و در لاین شرقی این معبر نیز عملیات زیر سازی در حال اجرا است که با اتمام کار زیرسازی ، عملیات آسفالت آن نیز انجام می شود .

 شهردار گنبد کاووس در پایان گفت : زیرسازی و آسفالت خیابان ها و معابر موجب سهولت در تردد شهروندان و کاهش معضلات ترافیکی می شود امیدواریم با انجام این فعالیت ها و اقدامات، رضایت شهروندان را جلب و تعامل خوبی بین شهروندان و شهرداری ایجاد کنیم.

رنگ آمیزی و زیر سازی بلوار مدافعین حرم گنبدکاووس

 

رنگ آمیزی و زیر سازی بلوار مدافعین حرم گنبدکاووس

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .