عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اجرای نهضت آسفالت در گنبد کاووس


اجرای نهضت آسفالت در گنبد کاووس

اجرای نهضت آسفالت در گنبد کاووس

 به گزارش روابط عمومی شهرداری مهندس منصور طعنه گنبدی شهردار گنبد کاووس گفت : یکی از نیازهای مهم و ضروری شهروندان، تردد آسان، ایمن و کاهش بار ترافیکی در سطح شهر است ،طرح نهضت آسفالت همزمان با فرا رسیدن هفته دولت آغاز شده که در این راستا عملیات آسفالت خیابان آذربایجان شرقی حد فاصل کمربندی شهید صیاد شیرازیتا خیابان سرباز در حال انجام می باشد .

 وی همچنین گفت : اجرای نهضت آسفالت در سطح شهر یکی از مهم‌ترین رویکرد عمرانی شهرداری است که با برنامه ریزی و اولویت بندی توسط مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری در حال اجرا می باشد .

 مهندس طعنه گنبدی افزود: آسفالت مناسب معابر و خیابانهای شهر یکی از خواسته های به حق شهروندان از شهرداری است و یکی از مهمترین ویژگی های یک شهر زیبا وضعیت آسفالت خیابان ها و معابر شهری است و تاثیر زیادی بر منظر شهر از نگاه هر رهگذر دارد.

 طعنه گنبدی از وضعیت نامطلوب خیابان‌ها و کوچه‌های به عنوان یکی از دغدغه های مردم در طول سالیان گذشته یاد کرد افزود: با توجه به بودجه و توان و ظرفیت خاصی که داریم هیچ فرصتی را در مسیر عمران و آبادانی شهر هدر نمی‌دهیم

 شهردار گنبد کاووس در پایان تاکید کرد: روند توسعه و عمران در سطح شهر برنامه ریزی شده به پیش می رود و افق بسیار خوب و روشنی خواهد دا شت و از سعه صدر شهروندان محترم تقدیر و تشکر کرد.

 اجرای نهضت آسفالت در گنبد کاووس

 

اجرای نهضت آسفالت در گنبد کاووس

 

اجرای نهضت آسفالت در گنبد کاووس


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .