عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آسفالت خیابان جرجان گنبد کاووس


آسفالت خیابان جرجان گنبد کاووس

آسفالت خیابان جرجان گنبد کاووس

 به گزارش روابط عمومی شهرداری ، مهندس منصور طعنه گنبدی شهردار گنبد کاووس در جریان بازدید از عملیات آسفالت خیابان جرجان، اظهار کرد: پس از اتمام زیرسازی این خیابان شهرداری نسبت به آسفالت ریزی خیابان جرجان اقدام شد

 ایشان در ادامه از تسریع در سایر پروژه ها نیز خبر داده و عنوان کرد: سرعت کار ضمن توجه به کیفیت در دستور کار شهرداری خواهد بود .

 مهندس طعنه گنبدی ضمن بازدید از عملیات زیرسازی و آسفالت خیابان جرجان با بیان اینکه نامناسب بودن خیابان ها و معابر اصلی یکی از دغدغه های اصلی شهروندان است، اظهار داشت: در این راستا بهسازی خیابان ها، تسهیل در تردد شهروندان و وسائط نقلیه، عملیات آسفالت برخی از معابر این شهر با تلاش و همت مجموعه شهرداری با شتاب بیشتری آغاز شد.

 شهردار گنبد کاووس افزود: عملیات آسفالت و لکه گیری سایر خیابان ها در روزهای آینده طبق برنامه کاری و اولویت بندی در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود.

 وی رضایتمندی شهروندان را سرمایه و تکیه گاهی برای شهرداری برشمرد و ابراز امیدواری کرد: تلاش مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر بر این است که در کوتاهترین بازه زمانی با اتمام عملیات لکه گیری و آسفالت خیابان های شهر موجبات خشنودي همشهریان را فراهم کند.

 

آسفالت خیابان جرجان گنبد کاووس

 

آسفالت خیابان جرجان گنبد کاووس

 

آسفالت خیابان جرجان گنبد کاووس

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .