عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » گلستان آماده انتخاباتی باشکوه است


گلستان آماده انتخاباتی باشکوه است

گلستان آماده انتخاباتی باشکوه است

 استاندار گلستان در آئین افتتاح 6 شبکه انتخاباتی صدا وسیما مرکز گلستان گفت: استان گلستان زمینه انتخاباتی باشکوه را فراهم کرده است.


 

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان گلستان؛ دکتر علی محمد زنگانه استاندار گلستان در این مراسم گفت: راهبرد مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات که در گلستان تبدیل به کلمه رسام شده است چراغ راه مجریان انتخاباتی استان است.

وی افزود: درقانون کلیه دستگاه های اجرایی مکلف شدند که در امر ظرفیت های تبلیغی در راستای عدالت انتخاباتی با نظارت هیأت بررسی تبلیغات اقدام کنند.

استاندار گلستان تصریح کرد: سازمان صدا وسیما با ایجاد این سازکار اقدامی به موقع در راستای سیاست های کلی انتخابات که در فرامین رهبری نیز به آن تاکید شده موجب افزایش شور انتخاباتی و تبیین رقابت سالم شده است.

دکتر زنگانه خاطر نشان کرد: اقدام جهادی صدا و سیما گلستان در خصوص تولیدات انتخاباتی و راه اندازی 6 کانال تلویزیونی و کانال مجازی تلوبیون باعث شد استان گلستان پیشرو در جهاد تبیین باشد.

وی ادامه داد: ظرفیت های تبلیغی استان احصا شده و به فرمانداران برای توجیه نامزدهای تائید صلاحیت شده ابلاغ خواهد شد.

استاندار گلستان با اشاره به رعایت اصل بی طرفی مجریان انتخابات استان بیان داشت: شهادت می‌دهم تمام مجریان انتخابات استان گلستان به این اصل پایبند بوده و از هیچ گروه و جناحی حمایت و طرفداری نخواهد کرد.

دکتر زنگانه گفت: تمامی افراد تائید صلاحیت شده افرادی صالح و مورد تائید نظام هستند که مردم در 11 اسفند نمایندگان خود را از بین این عزیزان انتخاب خواهند کرد.

وی افزود: تاکنون از همه تفکرات سیاسی در عرصه انتخابات حضور یافته و گلستان سرزمین برادری زمینه انتخاباتی با شکوه و قدرتمند را در کشور فراهم کرده است.

گفتنی است در این مراسم مدیران این 6 شبکه انتخاباتی استان نیز معرفی شدند.
 

گلستان آماده انتخاباتی باشکوه است

 

گلستان آماده انتخاباتی باشکوه است

 

گلستان آماده انتخاباتی باشکوه است

 

گلستان آماده انتخاباتی باشکوه است

 

گلستان آماده انتخاباتی باشکوه است

 



تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .