عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حکمرانی متعالی با واگذاری امور به مردم محقق می شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان :

حکمرانی متعالی با واگذاری امور به مردم محقق می شود

حکمرانی متعالی با واگذاری امور به مردم محقق می شود

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان در همایش استانی روز ملی اصناف و تجلیل از پیشکسوتان عرصه اصناف و بازاریان استان گلستان گفت : حکمرانی متعالی که امروز بدنبال آن هستیم با واگذاری امور به مردم محقق می شود .

به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان ، سید محمد دهنوی در همایش استانی روز ملی اصناف و تجلیل از پیشکسوتان عرصه اصناف و بازاریان استان گلستان که بمناسبت روز ملی اصناف و در چهارمین روز از دهه تولید و تجارت با حضور استاندار گلستان ، جمعی از مسئولین دستگاههای اجرایی و انتظامی و اعضای اتاق اصناف شهرستان های استان گلستان در محل تالار همایش های پیوند شهرستان گرگان برگزار گردید ، با بیان این که ، اگر بخواهیم بسمت حکمرانی متعالی برویم باید امور را به خود مردم واگذار کنیم ، گفت : در نظام مدیریت کشور یکی از برنامه‌ها این است که مدیریت برخی از بخش‌ها به دست مردم سپرده شود و بهترین مثال برای این واگذاری ها اصناف هستند که بزرگترین خانواده کسب و کار در کشور می باشند .

وی با تأکید بر اینکه در بحران اقتصادی که توسط دشمنان بر ملت با بصیرت ایران تحمیل شد، نقش اصناف بیشتر خودنمایی کرد، توضیح داد: اگر بخواهیم عملکرد این خانواده بزرگ را ارزیابی کنیم باید بگوئیم که بهترین قاضی و ناظر بر عملکرد این حوزه اصناف بر اصناف و مردم بر اصناف هستند .

دهنوی با اشاره به اینکه در کشور بالغ بر ۳۵ میلیون نفر در مجموعه اصناف فعال هستند ، اضافه کرد : این رقم نشانگر اهمیت این حوزه بوده که متأسفانه کمترین توجه به این بخش شده است.

معاون اقتصادی استانداری گلستان اصناف را همراه روزهای قبل، حین و بعد از انقلاب جمهوری اسلامی دانست و یادآور شد: فعالان حوزه اصناف همیشه همراه انقلاب بوده‌اند و هر جا مسائل روز کشور را حل شده دیدیم بدانیم که اصناف در آن نقش تأثیرگذار داشته‌اند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل صنعت،معدن و تجارت استان گلستان
ارسال کننده خبر : معاونت هماهنگی امور اقتصادی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 332
  • کد خبر : 102822