عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حاکمیت وحدت، گره‌ گشای مشکلات در گلستان


حاکمیت وحدت، گره‌ گشای مشکلات در گلستان

حاکمیت وحدت، گره‌ گشای مشکلات در گلستان

 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان حاکمیت وحدت را موجب گشودن گره‌ مشکلات در استان دانست و گفت : با وحدت سیاسی و اقوام و مذاهب توانستیم گره پروژه‌های مهم استان از جمله پتروشیمی و لایروبی خلیج گرگان را باز کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان : "سیدعلی مهاجر" روز جمعه در جمع نمازگزاران اهل سنت گنبدکاووس اظهار داشت: از نگاه امامین انقلاب «وحدت کلمه و ایمان» رمز پیروزی انقلاب اسلامی است و مردم با تکیه بر این مهم در جنگ تحمیلی هشت ساله مقابل دشمن ایستادگی کردند.

وی افزود : دشمن بعد از این‌ که در جنگ هشت ساله به پیروزی نرسید با شکل ‌دهی جنگ نرم تمرکز خود را بر تضعیف و خاموش کردن انگیزه دینی در بین مردم قرار داد.

معاون استاندار گلستان با اشاره به فرمایش امام راحل با این مضمون که ماموریت سلاطین فاسد ایجاد تفرقه میان مردم است و لعنت خدا بر آن دستانی که بین مسلمان ایجاد شکاف می‌کنند، گفت: افتخار ما در گلستان این است که در سرزمین وحدت و برادری اقوام و مذاهب مختلف زندگی می‌کنیم و این وحدت می‌تواند باعث خروج استان از مشکلات شود.

مهاجر ادامه داد : با وحدت حاکم بر گلستان توانستیم گره‌های بزرگ استان از جمله در مساله پتروشیمی و لایروبی کانال خلیج گرگان را باز کنیم و ۹۰ درصد کانال توسط قرارگاه خاتم لایروبی شد.

وی تضعیف و خاموش کردن انگیزه دین در مردم را از مهم‌ترین ابعاد جنگ نرم دشمن علیه ایران اسلامی دانست و گفت: ایران اسلامی در سایه توجه باری تعالی و تقویت وحدت با موفقیت در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرده است.

همچنین تصریح کرد : الگو شدن انقلاب اسلامی ایران برای مردم دنیا و شکل‌گیری موج اسلام‌خواهی در کشورهای اروپایی و آمریکایی باعث شده تا دشمنان دست به کارهای سخیفی به مانند هتک حرمت به قرآن کریم بزنند که نشان از ناتوانی آنان در مقابل گفتمان دینی دارد.

مهاجر ادامه داد: این ناتوانی باعث شده تا دشمنان با نفوذ و تفرقه افکنی تمرکز خود را بر برهم زدن اتحاد و هم‌دلی در کشور قرار دهند که هوشیاری و مراقبت علما و نخبگان و هم‌راهی ملت ایران مانع رسیدن آنان به اهدافشان شده است.

وی ماموریت مهم امسال ایران را برگزاری انتخاباتی پرشور در اسفندماه دانست و گفت: تا پایان روز گذشته ۴۱۶ نفر از مردم استان متقاضی شرکت در مرحله پیش ثبت نام دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شدند که ۳۷۲ نفر از آنان آقا و ۴۴ نفر خانم هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان تاکید کرد: توپ‌خانه دشمن انتخابات پیش رو در ایران اسلامی را هدف قرار داده و به دنبال ایجاد موج ناامیدی برای جلوگیری از مشارکت پرشور مردم هستند لذا همگی ما وظیفه داریم با جهاد تبیین اقدامات نظام مقدس جمهوری اسلامی در چهار دهه گذشته را برای جامعه روشن‌گری کنیم.

مهاجر گفت: در سفر رییس جمهور به استان گلستان برای گنبدکاووس ۶۶ مصوبه تصویب و هزار و ۸۰۴ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت که بیشتر آن‌ها اجرایی شده و در نشست شورای اداری امروز هم ۶۳ مصوبه برای حل مشکلات شهرستان پیش‌بینی شده است.

 


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .