عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بخش مهم مقابله با سقط غیر قانونی جنین در بستر فرهنگی است


بخش مهم مقابله با سقط غیر قانونی جنین در بستر فرهنگی است

بخش مهم مقابله با سقط غیر قانونی جنین در بستر فرهنگی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت : در مقابله با سقط غیر قانونی جنین، برخورد قضایی و انتظامی با مراکز غیر قانونی این کار، باید با جدیت و بدون مماشات انجام شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استاندار گلستان ؛ "سیدعلی مهاجر" در کارگروه تخصصی مقابله با سقط غیر قانونی جنین اظهار داشت: بخش اصلی مقابله با سقط غیر قانونی جنین در بستر فرهنگی است که باید به آن توجه و برنامه‌ی تبیینی، ترویجی و اغنایی داشته باشیم.

وی اظهار داشت : دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی باید به‌عنوان عضو اصلی کارگروه در جلسات حضور فعال داشته باشند و با ایجاد یک ساختار مشخص و هدف‌گذاری درست، برای رسیدن به نقطه مطلوب برنامه راه‌بردی داشته باشند.

معاون استاندار تاکید کرد : لازم است دلایلی که افراد به این اقدام غیر انسانی، غیر شرعی و غیر قانونی روی می‌آورند احصا و مهمترین آن‌ها شناسایی و برای هرکدام برنامه عملیاتی تهیه نماییم.

وی تصریح کرد : طبق مطالعات انجام شده عامل اقتصادی و معیشتی تنها ده درصد از عوامل این عمل ناشایست را به خود اختصاص می‌دهد، مهمترین عامل، عامل فرهنگی و باورهای اشتباه است.

مهاجر بیان داشت : سایه سنگین فرهنگ غلط «فرزند کمتر زندگی بهتر» که از گذشته با سیاست‌های اشتباه در جامعه رواج پیدا کرده بود، هم‌چنان در این مسیر سنگینی می‌کند، اگر این کارگروه بتواند موفق عمل نماید و از سقط جنین غیر قانونی کاسته شود نقش مهمی می‌تواند در جوانی جمعیت داشته باشد.


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .