عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » معاون استاندار خواستار برخورد قانونی با عطاری های بدون مجوز استان شد


معاون استاندار خواستار برخورد قانونی با عطاری های بدون مجوز استان شد

معاون استاندار خواستار برخورد قانونی با عطاری های بدون مجوز استان شد

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان خواستار پیگیری و برخورد با عطاری های بدون مجوز استان شد.

"علی اصغر طهماسبی" در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان اظهار کرد: این موضوع به دلیل آنکه ممکن است سلامت شهروندان استان را به مخاطره بیاندازد، باید به جد در دستور کار اداره کل صنعت، معدن و تجارت و در نهایت دستگاه قضایی استان قرار بگیرد.

رئیس کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان، ادامه داد: موضوع ساماندهی وضعیت کشتارگاهها از سال گذشته مورد پیگیری کارگروه سلامت استان قرار داشته و امیدواریم در نهایت به نتیجه مناسبی پیرامون این موضوع مهم برسیم.

وی همچنین خواستار نظارت هر چه بیشتر دستگاههای متولی به تولید محصولات غذایی در سطح استان ، بویژه تولیدات لبنیاتی و ماست بندی های محلی شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در بخش دیگری از سخنانش گفت: متأسفانه فاجعه منا نتیجه قصور نیروهای سعودی بود و در این حادثه تعداد زیادی از هموطنان ما جان خود را از دست داده اند.

وی ادامه داد: از کاروان های حجاج گلستانی نیز 49 نفر در این حادثه جان خود را از دست داده و یا مفقود شده اند.

طهماسبی بیان کرد: از این تعداد پیکرهای 40 زائر گلستانی در نوبت های مختلف وارد استان شده و بعد از تشییع متمرکز به شهرستان ها منتقل و آنجا نیز مراسم استقبال و تشییع باشکوه برگزار شد.

وی با بیان اینکه هنوز هیچ خبری از مفقودان این حادثه در دست نیست، تصریح کرد: 9 تن از زائران گلستانی نیز در این حادثه مفقود شده اند که هنوز هیچ اطلاعاتی از سرنوشت آنان در دست نیست.

معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان خاطرنشان کرد: دولت عربستان سعودی باید هرچه زودتر نسبت به تعیین سرنوشت مفقودان این حادثه که فرماندار شهرستان بندرترکمن، خانم نازقلیچی نیز در بین آن ها قرار دارد، اقدام کند.


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .