عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اقدامات و عملکرد ما همواره باید بر اساس فرامین و تدابیر امامین انقلاب باشد


اقدامات و عملکرد ما همواره باید بر اساس فرامین و تدابیر امامین انقلاب باشد

اقدامات و عملکرد ما همواره باید بر اساس فرامین و تدابیر امامین انقلاب باشد

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گفت : اقدامات و عملکرد ما باید همواره بر اساس فرامین و تدابیر امامین انقلاب باشد، بیانات امام خامنه‌ای در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح نیز باید محور اقدامات ما در حمایت از جبهه مقاومت و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان؛ "سیدعلی مهاجر" در جلسه قرارگاه جهاد تبیین در ارتباط تصویری با فرمانداری‌ها و قرارگاه‌های شهرستانی اظهار داشت: اقدامات، بیانیه‌ها و اعلام نظرهایی که خودجوش آغاز شده است باید با هماهنگی و هم‌افزایی ادامه داشته باشد و محور آن نیز بیانات و فرمایشات مقام معظم رهبری باشد، هر کدام از نکات فرمایشات ایشان می‌تواند هشتگ و واژه‌ای باشد که می‌شود روی آن در فضای حقیقی و مجازی مانور داد.

وی افزود : از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی سیاست مظلوم‌نمایی که حضرت آقا اشاره کردند را توسط رژیم قاصب شاهد هستیم، دشمن در جنگ رسانه‌ای و هیبریدی تلاش می‌کند جای شهید و جلاد را عوض کند، پس اقدامات ما باید از جنس تبیین گری و روشن‌گری باشد.

معاون استاندار گفت :با تبیین و روشن‌گری و بصیرت افزایی نباید اجازه دهیم در فضای مجازی اشتباه محاسباتی اتفاق بیفتد و چهره سفاک، اشغال‌گر و جنایتکار اسرائیل پوشیده شود.

وی ادامه داد : باید از همه ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی و تبیینی مانند ائمه جمعه که همواره پیشغراول در جهاد تبیین و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری هستند، استفاده نماییم و حمایت کنیم از مردم مظلوم فلسطین.

مهاجر بیان داشت : شاخص برنامه‌ها، راهپیمایی بعد از نماز جمعه هفته جاری 21 مهرماه در همه شهرستان‌ها است که می‌تواند آغاز اقدامات و برنامه‌های ما تا 13 آبان که روز استکبار ستیزی است باشد.

وی تاکید کرد : بیانیه‌ها و اعلامیه‌هایی که از سوی علما، نخبگان، هیئات مذهبی و اساتید دانشگاهی منتشر می‌شود، طرح‌های زیبا و گرافیکی که طراحی می‌شود و استفاده از آن‌ها در بسترهای مختلف چه در بیلبودها و مکان‌های تبلیغاتی و چه در فضای مجازی، می‌تواند نقش مثبتی در آگاه‌سازی عمومی و حمایت از جبهه مقاومت داشته باشد.

 

 

اقدامات و عملکرد ما همواره باید بر اساس فرامین و تدابیر امامین انقلاب باشد

 

اقدامات و عملکرد ما همواره باید بر اساس فرامین و تدابیر امامین انقلاب باشد

 


 

 



ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .