عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نقش آموزش مزدوجین جوان در تحکیم بنیان خانواده


نقش آموزش مزدوجین جوان در تحکیم بنیان خانواده

نقش آموزش مزدوجین جوان در تحکیم بنیان خانواده

سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در حاشیه همایش همایش شیرین سازی زندگی و سبک زندگی اسلامی اظهارداشت: آموزش خانواده ها بخصوص جوانانی که تازه ازدواج می کنند، نقش مهمی در تحکیم بنیان خانواده دارد.

 کلثوم غفاری افزود: آگاهی و افزایش اطلاعات زن و مرد از وی‍ژگی های شخصیتی یکدیگر موجب ایجاد تفاهم شده و بسیاری از مشکلات زندگی آنان که بخاطر عدم شناخت است، برطرف می شود.

 غفاری همچنین با بیان اینکه ما نتوانستیم شیوه زندگی معصومین را به طور صحیح به فرزندان خود آموزش دهیم، ادامه داد: بخشی از مسایل دینی را باید با شرایط روز مطابقت داد و به شکل جوان پسند به جوانان آموزش دهیم و آنان را با این تربیت بزرگ کنیم.

 وی افزود: اگر فرزندانمان از کودکی مسایل اخلاقی را رعایت کنند و درست کردار و راستگو تربیت شوند و خود به انتخاب برسند، نتیجه بهتر می گیریم.

 غفاری، ریشه بسیاری از بدحجابی ها و بی حجابی ها را در جامعه، ناآگاهی و اجبار دختران و زنان بیان کرد و گفت: در صورتی که جوان و نوجوان خوب تربیت شود از شبکه های مجازی هم آموزش های مفید را یاد می گیرد.

 سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری گلستان اعلام کرد که برگزاری همایش هایی با موضوعات خانواده و تربیت در برنامه های آتی این مجموعه پیش بینی شده است.

 شایان ذکر است : دفتر بانوان و خانواده استانداری گلستان با همکاری دبیر خانه شورای فرهنگ عمومی استان همایشی با عنوان "سبک زندگی اسلامی و شیرین سازی زندگی" با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین گیوی نهاوندی استاد و پژوهشگرومتخصص علوم دینی شورای فرهنگ عمومی کشوردر تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار کرد.

 


ارسال کننده خبر : اداره کل دفتر امور زنان و خانواده
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 2185
  • کد خبر : 11000