عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدیدسرپرست امور بانوان استانداری از اردوی فرهنگی بانوان سرپرست خانوار آزادشهر


بازدیدسرپرست امور بانوان استانداری از اردوی فرهنگی بانوان سرپرست خانوار آزادشهر

بازدیدسرپرست امور بانوان استانداری از اردوی فرهنگی بانوان سرپرست خانوار آزادشهر

سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در بازدید از اردوی فرهنگی تفریحی بانوان فرهنگی سرپرست خانوار شهرستان آزادشهردر روستای وامنان با اشاره به آیه شریفه قرآن " ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغییروا ما بانفسهم " گفت: خداوند سرنوشت هیچ قومی و ملتی را تغییر نمی دهد مگر آنکه آنها خودشان سرنوشت خود را تغییر دهند .

دکتر کلثوم غفاری در این اردو که با حضور مردم سخت کوش وامنان نیز برگزار شد افزود : انسانها در طول زندگی خود در معرض انتخابهای گوناگون قرار دارند. اینکه این گزینش ها چقدر برای آنها اهمیت داشته و چه تاثیری در زندگی روزمره شان گذاشته ، به فراخور ارزش و اهمیت موضوع های مختلف ، متفاوت است .

وی ادامه داد : طبق نص صریح قرآن هر کسی سرنوشت خودش را خودش تغییر می دهد و انسان یک موجود مختار است نه مجبور . اگر چه به دنیا آمدن و از دنیا رفتن ما دست خودمان نیست اما چگونه زندگی کردن دست خودمان است البته که خدا در این راه ما را رها نمیکند و همیشه با بنده اش است زیرا خود فرموده که "انا هدیناه السبیل "

دکتر غفاری با اشاره به اهمیت بحث ماهواره و رسانه های خارجی در جهت تخریب فرهنگ ایرانی- اسلامی گفت: ما باید به بحث کتاب و کتابخوانی بیشتر بها دهیم و با بالا بردن سطح اطلاعات و آگاهی در جهت مبارزه با هجمه های فرهنگی گام برداریم زیرا هر چقدر ما به سلاح دانش و آگاهی مجهز باشیم دشمن کمتر می تواند در ذهن ما رسوخ پیدا نماید .

شایان ذکراست : اردوی فرهنگی تفریحی بانوان فرهنگی سرپرست خانوارشهرستان آزادشهراز سوی کارشناس امور بانوان آموزش و پرورش با همکاری امور بانوان و خانواده فرمانداری این شهرستان برگزار شد .

 

بازدیدسرپرست امور بانوان استانداری از اردوی فرهنگی بانوان سرپرست خانوار آزادشهر

 


ارسال کننده خبر : اداره کل دفتر امور زنان و خانواده
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 1427
  • کد خبر : 12402