عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح اولین مدرسه خیریه ویژه پناهندگان در گرگان


افتتاح اولین مدرسه خیریه ویژه پناهندگان در گرگان

افتتاح اولین مدرسه خیریه ویژه پناهندگان در گرگان

در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تحصیل تمامی کودکان پناهنده بازمانده از تحصیل و رویکرد دولت تدبیر و امید در اجرای بی کم و کاست موضوع ثبت نام و تحصیل کلیه متقاضیان، اولین مدرسه ویژه پناهندگان بازمانده از تحصیل با سعی و تلاش موسسه کنشگران توسعه پارس، طی مراسمی با حضور سرکار خانم مولاوردی معاون ریاست محترم جمهوری در امور زنان و کلیه مدیران و مسئولین مرتبط با حوزه زنان و پناهندگان صورت پذیرفت.

در این گردهمایی خانم مولاوردی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات صورت گرفته، اظهار کرد: تمامی تلاش خود را جهت کمک به این پروژه و انجام اقدامات مشابه در کشور خواهیم داشت.

 در ادامهدهرویه، مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان طی سخنانی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: با توجه به آموزه های دینی، ارتقاء سطح سواد و فرهنگ پناهندگان و مهاجرین مقیم استان یکی از اولویت های این اداره کل بوده و تلاشهای بسیاری در این زمینه صورت گرفته است.

وی ضمن تقدیر و تشکر ویژه از اهتمام مسئولین موسسه کنشگران و آموزش و پرورش به جهت اهداء مدرسه، اظهار امیدواری نمود که افتتاح این مدرسه، سرآغاز فعالیتهای جدید در حوزه پناهندگان استان گردد.

افتتاح اولین مدرسه خیریه ویژه پناهندگان در گرگان

 

افتتاح اولین مدرسه خیریه ویژه پناهندگان در گرگان

 


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .