عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » یک همایش استانی به مناسبت روز زن در سال 1395 برگزار می‎شود

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان:

یک همایش استانی به مناسبت روز زن در سال 1395 برگزار می‎شود

یک همایش استانی به مناسبت روز زن در سال 1395 برگزار می‎شود

مدیرکل دفتر اموربانوان وخانواده استانداری گلستان ازبرگزاری یک همایش استانی به مناسبت روز زن در سال 1395 خبر داد و افزود: به این منظور یک کمیته متشکل از سازمان‎های مختلف خصوصاً دانشگاه‎ها راه‎اندازی می‎شود و برنامه های همایش متعاقبا اعلام خواهد شد.

دکتر کلثوم غفاری توران دراولین جلسه ستاد" بزرگداشت ولادت حضرت فاطمه (س)" (هفته زن و مقام مادر), اهمیت دادن به جایگاه زن را یکی از مهمترین برنامه‎های محوری دفتر امور بانوان و خانواده استانداری برشمرد و گفت: بانوان در حوزه‎های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و علمی نقش مهمی ایفا می‎کنند.

وی بر لزوم ایجاد تنوع در برنامه‎های هفته مادر و روز زن تاکید کرد و افزود: سعی خواهیم کرد با ایجاد تنوع درفعالیت های حوزه بانوان جذابیت‎هایی ایجاد کنیم.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در این نشست در خصوص تاثیر فضای سایبری نسبت به کانون خانواده اظهار کرد: برای برون‎رفت از بحرانی که جامعه را هدف قرار داده باید چاره‎ای اندیشیده شود.

غفاری با بیان اینکه دشمن هیچگاه از پای نمی‎نشیند، گفت: مسئولان باید بستر را برای جذب جامعه خصوصا نسل جوان مهیا کنند اگر نتوانیم جاذبه‎های سالم فرهنگی، ملی و مذهبی را به درستی تعریف کنیم طبیعی است که آنها جذب فضاهای ناصواب مجازی و سایبری می‎شوند.

شایان ذکر است : همایش استانی بانوان استان گلستان قرار است روز 16 فروردین سال 95 برگزارشود.

11 فروردین سال 95 مصادف با سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن است.

 


ارسال کننده خبر : اداره کل دفتر امور زنان و خانواده
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 1318
  • کد خبر : 18109